gewooon niet reagerenD-saffier schreef:Als je een vraag hebt, kan je toch gewoon een eigen topic maken in plaats van gewoon jouw vraag in mijn topic te plaasten?rodney241 schreef:Doe gewoon eff normaal dan? zeker zo'n scania truckertje.. niks gewendD-saffier schreef:Weet ik het, maak je eigen topic..
Maar ik heb nog een kleine vraag, is het mogelijk om een skin naast de bestaande skins toe te voegen?..
Ik hoef de informatie over jou vraag niet..
En wat heeft scania trucker daar mee uit te staan?.. Is toch helemaal niet relevant?!
Template Scania
- jarnelieftink13
- Lid
Re: Template Scania
ether piraten aan de macht
gordijnen set scania
hallo is er iemand die een gordijnen set kan maken voor scania dat zou ik heel tof vinden ik zoek er naar maar vind dat nog nergens het maakt niet uit welk kleur ze hebben alvast bedankt grts kenny
- Barry Butsers
- Lid
Maar dit is helemaal niet jou topic, iedereen heeft het recht hier op te reageren en over soort gelijken onderwerpen te vragen.. Als jij persee wil dat niemand ander erop reageerd of over vraagt zou ik zeggen, stuur een PMD-saffier schreef:Als je een vraag hebt, kan je toch gewoon een eigen topic maken in plaats van gewoon jouw vraag in mijn topic te plaasten?rodney241 schreef:Doe gewoon eff normaal dan? zeker zo'n scania truckertje.. niks gewendD-saffier schreef:Weet ik het, maak je eigen topic..
Maar ik heb nog een kleine vraag, is het mogelijk om een skin naast de bestaande skins toe te voegen?..
Ik hoef de informatie over jou vraag niet..
En wat heeft scania trucker daar mee uit te staan?.. Is toch helemaal niet relevant?!
Als ik een soortgelijke vraag had, had ik hem hier ook gesteld, anders begint iedereen te zeiken dat je niet zoveel topics aan moet maken

Laatst gewijzigd door Barry Butsers op di 06 nov 2012, 10:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Waarom vandaag doen, als je het morgen ook kunt uitstellen!!!
- Barry Butsers
- Lid
Re: gordijnen set scania
Ja das dan wel een domme vraag want het topic hieronder heet ''GORDIJNEN SET''kenny20 schreef:hallo is er iemand die een gordijnen set kan maken voor scania dat zou ik heel tof vinden ik zoek er naar maar vind dat nog nergens het maakt niet uit welk kleur ze hebben alvast bedankt grts kenny

Slotje maar, dit gaat nergens meer over.
Bedankt jongens!
Bedankt jongens!

Manufacturer:DELL
Processor:Intel(R) Core(TM) 2CPU 6600 @ 2.40 GHz
Memory:8.2GB RAM
Hard Drive:2 x 250 GB
Video Card:NVIDIA GeForce GT 520 2.1 GB
Monitor:Dell 1908FP
Sound Card:NVIDIA High Defenition Audio
Wheel:thrustmaster rgt ffb
Misschien kan je nog wel wat leren van 'n ander zijn informatie, je weet maar nooit
En owja dat van die scania trucker, dat is wat ik zo'n beetje uit de praktijk mee krijg dat die ook alleen maar aan zich zelf denken de grote manne achter 't goordijntje maar goed einde discussie en topic mag op slot
En owja dat van die scania trucker, dat is wat ik zo'n beetje uit de praktijk mee krijg dat die ook alleen maar aan zich zelf denken de grote manne achter 't goordijntje maar goed einde discussie en topic mag op slot

- Barry Butsers
- Lid
Graag gedaanD-saffier schreef:Slotje maar, dit gaat nergens meer over.
Bedankt jongens!

- driverjan
- Lid
- Contacteer:
Nog even een laatste bericht voor dat het slotje er op komt, ik merk hier op dit forum soms nogal erg botte en ruwe reactie's dit lijkt me niet ten goede komen van de lezers. Ik zal dan ook vast wel niet de enige zijn die zich er aan stoort, bij deze dus beetje respect voor elkaar zou wel op zijn plaats zijn.
- Barry Butsers
- Lid
Klopt helemaal, maar dat is onder het motto: '' Wie de bal kaatst, kan hem terug verwachten '' 

Beetje nadenken helpt ook wel, als ik om wat vraag, dan hoeft een ander toch niet over gordijntjes te beginnen? 

Manufacturer:DELL
Processor:Intel(R) Core(TM) 2CPU 6600 @ 2.40 GHz
Memory:8.2GB RAM
Hard Drive:2 x 250 GB
Video Card:NVIDIA GeForce GT 520 2.1 GB
Monitor:Dell 1908FP
Sound Card:NVIDIA High Defenition Audio
Wheel:thrustmaster rgt ffb