christian garage

Maak hier een eigen blog aan.
Plaats reactie
chris-de-trucker
Lid
Lid

Re: christian's garage

Bericht door chris-de-trucker »

Casefahrer schreef:
chris-de-trucker schreef:had ik maar veel chauffeurs vrienden :( zit nog maar in de 2e van de midel bare nog 2 jaar te gaan en dan eindelijk ook mensen op school die het ook willen worden en daarom vind ik ts.nl zo leuk want hier zitten jongens die ook chauffeurs willen worden :oops:
hrb ik ook k wil ook chauffeur worre heb ook n daf jassie an ofzo licht er ook ene de laatste tijd te lulle dat alle chauffeurs homo's zijn en dat ik n autist ben omdat ik chauffeur wil worre en mijn maten zijn dan zoon halve pussy's die niet eens willen toegeven dat ze ook chauffeur willen worden maar k trek me er nooit wat van aan of als ze iets stom zegge geef ik gwn nog een stommer antwoordt trug dat vin k dan wel weer lachen

en ook liggen ze me de hele tijd te slaan ofzo als de leraar niet kijkt dan sla ik gwn **** hard trug als de leraar kijkt dan moet ik me verhaal wel doen :P

ik heb dan wel weer maten die al chauffeur zijn die zeggen wat n kneus ofzo weis m maar n keer aan dan zal k m er wel eens naar vragen :D
thx ik heb ook chauffeurs maten die zijn het beste ;) ( die zijn 20 21 18 ;) en nog meer ;)
mikebakker schreef:
chris-de-trucker schreef:had ik maar veel chauffeurs vrienden :( zit nog maar in de 2e van de midel bare nog 2 jaar te gaan en dan eindelijk ook mensen op school die het ook willen worden en daarom vind ik ts.nl zo leuk want hier zitten jongens die ook chauffeurs willen worden :oops:
Hoi,
Ik wil zelf kraanmachinsit worden maar er zijn ook veel mensen die je raar aan gaan kieke als je dat dan zegt,maar je bent zoals je bent.
Je moet maarzo denken zonder de chauffeurs hebben ze later niks ,want die houden het hele land draaiende.

Maar wat ik wel wil zeggen is dat als je egt gepest word je gwn voor je eigen moet opkomen.

Mvg
Mike Bakker
@ mike en chase fareh jullie ebben alebij gelijk en ik heb het ook is gwn echt **** maar ja samen staan we sterk of nie ?
Spotter van : powertrucks.nl

heeft u pizza voor mij ?
VolvoFH
Lid
Lid

Bericht door VolvoFH »

Komt allemaal goed, niks van aantrekken en negeren, werkt het best! ;)
monkeysven
Ere-Lid
Ere-Lid

Bericht door monkeysven »

Wat Tom zegt niks van die lui aantrekken!
Later zullen ze wel toekijken hoeveel gezelligheid en lol chaffeurs met elkaar hebben en denken ze vast anders ;)
Cojones and Monkeysven, Trucksimulators.nl Trolling Team.

[quote="Scaniaboyy8"]Rook spuiten? Tjoene? FTW![/quote]

[quote="VolvoFH"]Pagga Brother :mrgreen: :mrgreen: :thumbup: :thumbup:[/quote]

Afbeelding
dennisscania
Lid
Lid

Bericht door dennisscania »

monkeysven schreef:Wat Tom zegt niks van die lui aantrekken!
Later zullen ze wel toekijken hoeveel gezelligheid en lol chaffeurs met elkaar hebben en denken ze vast anders ;)
Inderdaad! Loat ze maar lulle weer rieje met dieke spullen!
R.M.Ø.L.-> Ruige Menner Øet Limburg!
chris-de-trucker
Lid
Lid

@ ALEMAAL <------- Heel erg bedankt word ik vrolijk van :thumbup: :oops:

heeft u pizza voor mij ?
tarzan252
Lid
Lid

Bericht door tarzan252 »

dennisscania schreef:
Casefahrer schreef:
hrb ik ook k wil ook chauffeur worre heb ook n daf jassie an ofzo licht er ook ene de laatste tijd te lulle dat alle chauffeurs homo's zijn en dat ik n autist ben omdat ik chauffeur wil worre en mijn maten zijn dan zoon halve pussy's die niet eens willen toegeven dat ze ook chauffeur willen worden maar k trek me er nooit wat van aan of als ze iets stom zegge geef ik gwn nog een stommer antwoordt trug dat vin k dan wel weer lachen

en ook liggen ze me de hele tijd te slaan ofzo als de leraar niet kijkt dan sla ik gwn **** hard trug als de leraar kijkt dan moet ik me verhaal wel doen :P

ik heb dan wel weer maten die al chauffeur zijn die zeggen wat n kneus ofzo weis m maar n keer
aan dan zal k m er wel eens naar vragen :D
Geaf mig det adres van dem eens dan goan we eens langs, op de koffie!

niks op de koffie ****** gewoon zn smoel verbouwen klaar
Wah zei jiee?
chris-de-trucker
Lid
Lid

idd xd maar ug goan we nog een keer spotten of nie ?

heeft u pizza voor mij ?
tarzan252
Lid
Lid

Bericht door tarzan252 »

ja sowieso maar het word tijd voor een nieuwe camera voor mij dus die moet ik eerst halen :P
Wah zei jiee?
chris-de-trucker
Lid
Lid

haha ik hebook een Kwalititief Utermate Teleurstellend ding xd

heeft u pizza voor mij ?
chris-de-trucker
Lid
Lid

zo heb een nieuwe r500 gekocht en gespoten en gelijk naar urk gereden om men interieur te doen

tips ? meningen?

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

heeft u pizza voor mij ?
Plaats reactie

Terug naar “Persoonlijke Blog”