RB1110 schreef:Nou daar hoor ik dus voor geen ene kilometer bij.. Ik kan namelijk niet mappen of dergelijks ^^
overbodige post? :$ ;p
hahah
al lang geen update meer..

RB1110 schreef:Nou daar hoor ik dus voor geen ene kilometer bij.. Ik kan namelijk niet mappen of dergelijks ^^
PM!wkt schreef:mantgx heeft gelijk. We hebben nu al twee mappers. ETS Rijder begint aan Scandinavie. Lolsmurf begint bij rest Frankrijk en Spanje. Een derde is zeer welkom om deze grote map te realiserenmantgx schreef:Ik denk dat je met nog meer mappers moet gaan werken wil je deze map af kunnen krijgen.
inprincipe kan ieder zijn eigen deel maken, en aan elkaar voegen door de delen te importeren.
Wat je ook moet hebben is een paar hele goede modders die goed met zmod overweg kunnen!
Mantgx nodig ik bij deze uit om mee te werken!! meld je maar even in een pm naar me. dan krijg je me msn dan kunnen we sneller praten.
Helemaal mee eens! Kan de map wel afkomenwkt schreef:mantgx heeft gelijk. We hebben nu al twee mappers. ETS Rijder begint aan Scandinavie. Lolsmurf begint bij rest Frankrijk en Spanje. Een derde is zeer welkom om deze grote map te realiserenmantgx schreef:Ik denk dat je met nog meer mappers moet gaan werken wil je deze map af kunnen krijgen.
inprincipe kan ieder zijn eigen deel maken, en aan elkaar voegen door de delen te importeren.
Wat je ook moet hebben is een paar hele goede modders die goed met zmod overweg kunnen!
Mantgx nodig ik bij deze uit om mee te werken!! meld je maar even in een pm naar me. dan krijg je me msn dan kunnen we sneller praten.
ik ook hoor, maar ga er zo wie zo gebruik van maken (als hij af is dan)RB1110 schreef:Nou daar hoor ik dus voor geen ene kilometer bij.. Ik kan namelijk niet mappen of dergelijks ^^
Ik zeg het toch alleen maar? dat ze sws niet op mij kunne rekene?jztrucking schreef:RB1110 schreef:Nou daar hoor ik dus voor geen ene kilometer bij.. Ik kan namelijk niet mappen of dergelijks ^^
overbodige post? :$ ;p
hahah
al lang geen update meer..
als de map klaar is. kunnen jullie dan ook alles in 1 werken?wkt schreef:we brengen hem in delen uit. zodat er niet zoooooooooolang gewacht hoeft te worden.
dat was volgen mij hun plan al.stenix schreef:als de map klaar is. kunnen jullie dan ook alles in 1 werken?wkt schreef:we brengen hem in delen uit. zodat er niet zoooooooooolang gewacht hoeft te worden.of lukt dat niet? want dan hoef je maar een ding te downloaden. eerst in delen bijv. en dan alles in 1
![]()