ETS 2 Europa Map.
- dafmaf
- Lid
- Contacteer:
Re: ETS 2 Europa Map.
Ziet er goed uit, maar is het misschien een idee om een ongeluk te hebben oo de snelweg en dat er dan een rijstrook is afgesloten (net zoals bij de wegwerkzaamheden)
Liever 6 klapjes dan 8 plofjes
mij kun je natuurlijk ook vragenwkt schreef:Velen vinden de huidige ETS 2 map die nog uit moet komen een beetje te klein. Vragen waar is Scandinavie, Spanje en Portugal enz. Omdat ik vakantie heb heb ik gewoon even lopen nadenken van wat een mooie map zou kunnen zijn?
Zie Link.
http://i716.photobucket.com/albums/ww16 ... bigmap.jpg
Oranje = snelwegen Blauw = binnendoorwegen
Graag wil ik zoiets gaan realiseren. Wel in stukken natuurlijk. En dan niet zo'n mario achtig iets. Meer iets meer in de style van Reislord. Oog voor detail. Je moet dan een goede voorbereiding hebben. Ik zoekt dus modders en skinners die als ETS 2 uit is mee kunnen bouwen.
In de voorbereiding kunnen mensen mee helpen. om via google eart mee te zoeken naar waar de realistische tolstations staan op de wegen.
Ook weet je dat SCS de vlaggen zal gebruiken uit GTS. Die heb ik daarom al van heel europa op voorraad. Elk land krijg zijn nummerbord systeem. Die moeten ook gemaakt worden enz. Wat te denken van Bilboards lang de weg. En dan op detail. Elk land zijn eigen reclames.
Meer info volgt.
Mooi gemaakt van die map,alleen begrijp ik al die gele wegen en dan in het zuiden een andere kleur wegen. 

Zo'n map als bij Die wkt heeft gemaakt zou heel mooi zijn, indenk trouwens dat ze ook nog niet klaar zijn met de map hoor.
geel=oranjehidde4499 schreef:Mooi gemaakt van die map,alleen begrijp ik al die gele wegen en dan in het zuiden een andere kleur wegen.
groen=blauw
viel me ook pas later op

is wel een logische keuze want nu zie je de officiële map en de map die er bij gaat komenJupie schreef:geel=oranjehidde4499 schreef:Mooi gemaakt van die map,alleen begrijp ik al die gele wegen en dan in het zuiden een andere kleur wegen.
groen=blauw
viel me ook pas later op
klopt, maar denk er wel aan dat er nog een stuk weg kan wat ze hier hebben bedacht, de map is tevens veel uitgebreider geworden. dus kwa wegen en steden, hier waren ze pas op de helft
Ik denk niet dat ze meer steden en wegen gebouwd hebben. kijk maar naar laatste screens.
klopt had het gezien een dag nadat ik het bericht plaatste, wel dan vindt ik de reiskorn toch een stuk groter 
iig het belooft wat te worden als ik die plannen zo zie

iig het belooft wat te worden als ik die plannen zo zie
- RB1110
- Lid
- Contacteer:
ik hbe een vraagje: Doen jullie er ook echte bedrijven in? Zoals DHL, Scapino (ik noem maar wat), Schepers?
HAVO: Half Afgemaakte Voortgezet Onderwijs.
Gave radiozender: https://eurotruckradio.com/
Die is gemaakt toen de multiplayer van ETS2 een beetje bekend werd.
Gave radiozender: https://eurotruckradio.com/
Die is gemaakt toen de multiplayer van ETS2 een beetje bekend werd.