Bedankt voor al dat werk in de map

Ook heb ik van de duitse site van tsmap trailers en extras gedonwload
maar die zit helaas op slot. Ik wilde graag de skin pak van jb en zijn team gebruiken kan dat nog worden aangepast ?
willy1962 schreef:dank je wel voor je antwoord en dat je wat voor ons wil doen.wkt schreef:Willy ik ben er ook niet mee eens dat ze hem alleen voor de 1.3.1 versie gemaakt is. Maar goed ik ben alleen skinner en de bouwers bepalen. Ik zal ze het melden. Er komt nog een 2.1 versie met verbeteringen. wellicht maken ze die voor alle serieswilly1962 schreef:@jobkuh ben jij al nieuwe steden ingereden of tegen gekomen in je vrachtlijst?
ik nog niet en zit alweer op level 6.
@wkt waarom zijn de nieuwe gedeeltes niet geschikt gemaakt voor versie 1.2.5.1?
jullie hebben volgens mij de meeste steden getest op bugs in deze versie.
aangezien ik de 1.3.1 versie nog niet lekker vind lopen ten opzichte van de 1.2.5.1 versie
vind ik het jammer dat ik eigenlijk verplicht wordt om een versie te gebruiken die ik nog niet wil
om met jullie mooie map te rijden.
kunnen jullie niet overwegen om een aanpassing te maken zodat hij het ook met de 1.2.5.1 versie doet.
ik denk dat in niet de enige ben in europa die er zo over denkt.
Gr.willy1962
meer kan ik niet vragen van je.
gewoon afwachten maar.
Ik heb het net geprobeerd te veranderen, maar dat gaat dus niet. Tevens mijn vraag hoe dit te doen ???jobkuh schreef:ja plus dat ze het erover hebben dat je minimaal 400 mempool![]()
moet hebben om dat te kunnen doen......iemand die daar in thuis is wat dat betekent cq moet zijn en wat dan te doen?
Zat net op een andere poolse site daar staat dat het 4gb instellingen zijn, nog even zoeken hoe en wat.Calzone schreef:Als ik aan 400 en ETS2 denk, dan denk ik dat ze het aantaal XP bedoelenJe kunt pas vanaf 400XP Cheats gebruiken.
Even vertaalt met translate:driverjan schreef:Zat net op een andere poolse site daar staat dat het 4gb instellingen zijn, nog even zoeken hoe en wat.Calzone schreef:Als ik aan 400 en ETS2 denk, dan denk ik dat ze het aantaal XP bedoelenJe kunt pas vanaf 400XP Cheats gebruiken.
Deze mod Just-Play-Mod + Streetsurfer's Trailerpack heb ik inmiddels binnen via een omweg, het voegt aardig wat toe aan trailpacks.Chris_ibanez schreef:In mijn vorige post had ik het daar ook al overvia deze site donwloaden welke je het leukst vindt http://trucksimsforum.de/viewtopic.php?f=238&t=15679
maar hij is lockt dus hoe krijg ik extra skins op de trailers ???