pmd bestand in blender
- richard2003
- Lid
pmd bestand in blender
hoe kan ik een pmd bestand in bleder toevoegen kan niet kiezen uit scs bestand bij import
Het is pas een Truck als die rook spuut
Re: pmd bestand in blender
Het is niet nodig om voor elke probleem een nieuw topic te maken, dit had prima in je andere topic gekunt.
Zoals ik al zei, google op Blender2scs en volg daar de tutorials over hoe je alles moet downloaden en instellen.
Zoals ik al zei, google op Blender2scs en volg daar de tutorials over hoe je alles moet downloaden en instellen.
- richard2003
- Lid
heb jij ook blenderCalzone schreef:Het is niet nodig om voor elke probleem een nieuw topic te maken, dit had prima in je andere topic gekunt.
- richard2003
- Lid
kun jij wel pmd bestandenCalzone schreef:Ja.
- jbsystems
- Lid
- Contacteer:
J*zus man, je gaat toch niet de hele forum vervuilen met elk een nieuwe vraag?
Lees het regelment ook maar even na van deze forum, want vele vragen van jou, staan ook niet in de juiste categorieën.
Als ik van jou was begin eerst maar eens te leren skinnen ipv modden.
Wil je echt perse modden, gebruik dan google, youtube, enzo... Om zo verder geholpen te worden op al je vragen.
Lees het regelment ook maar even na van deze forum, want vele vragen van jou, staan ook niet in de juiste categorieën.
Als ik van jou was begin eerst maar eens te leren skinnen ipv modden.
Wil je echt perse modden, gebruik dan google, youtube, enzo... Om zo verder geholpen te worden op al je vragen.

Mercedes-Benz Actros => Trucks you can trust
Ja. En zoals ik al zei, google Blender2scs, open die site, volg de tutorials en het komt allemaal goed.richard2003 schreef:kun jij wel pmd bestanden
Krijg je het niet voor elkaar, begin er dan alsteblieft ook niet aan.
Calzone schreef:Ja. En zoals ik al zei, google Blender2scs, open die site, volg de tutorials en het komt allemaal goed.richard2003 schreef:kun jij wel pmd bestanden
Krijg je het niet voor elkaar, begin er dan alsteblieft ook niet aan.
@ Calzone

Kritiek op een ander hebben is pas gerechtvaardigd, wanneer je het zelf beter kunt.
Zoals eerder gezegd: een topic voor elk probleem is ook niet nodig, als ze gerelateerd zijn althans.
Post je vragen rondom blender maar in dat ander topic.
Post je vragen rondom blender maar in dat ander topic.
Topic gesloten Dit topic is nu gesloten, heb je nog vragen en/of wil je het graag weer geopend ![]() Stuur een bericht naar één van de admins/moderators o.v.v. reden van heropening en een ingesloten topic-link. |