truck uit 18-wos-pttm

Plaats reactie
TheoH
Lid
Lid

truck uit 18-wos-pttm

Bericht door TheoH »

Goedenavond allen...

In het verleden heb ik heel wat rond gereden in 18wos-PPTM in een special uitgevoerde truck.

Ik zou deze graag ook terug gaan zien in ETS2, maar weet niet of dat mogelijk is. Het gaat om de volgende truck:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Weet iemand of een soortgelijke truck in ETS2 te verkrijgen is, of toe te voegen is als MOD?

Groeten en bedankt,

Theo
Bart
Lid
Lid

Re: truck uit 18-wos-pttm

Bericht door Bart »

Hoewel je aanvraag sowieso al op de verkeerde plek staat, en erg specifiek is, heb je een beetje geluk ;). Gisteren verscheen een vergelijkbaar model als download voor ETS2;

DOWNLOAD

Hij is te vinden bij de Iveco dealers, heeft twee cabinekeuzes en Amerikaanse velgen, maar er schijnt nog wat gesodemieter met het interieur te zijn.
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
TheoH
Lid
Lid

Bericht door TheoH »

Bart schreef:Hoewel je aanvraag sowieso al op de verkeerde plek staat, en erg specifiek is, heb je een beetje geluk ;). Gisteren verscheen een vergelijkbaar model als download voor ETS2;

Hij is te vinden bij de Iveco dealers, heeft twee cabinekeuzes en Amerikaanse velgen, maar er schijnt nog wat gesodemieter met het interieur te zijn.
Thanks... Ik vond hem op zich moeilijk te plaatsen. Het is geen verzoek om een mod te maken of een truck aan te passen, maar meer een vraag of er zoiets standaard (of als eventueel als mod) beschikbaar is. Maar goed... ben nog zoekende op het forum hier, waar alles past, dus kan makkelijk zijn dat hij hier niet goed staat.

Het gaat mij er echter bij het model ook om, dat hij een 4-assig is, 2 x voor en 2 x achter. Weet niet of dat bij dit modelletje ook in te stellen is... Zal eens gaan kijken.
Bedankt voor de tip in ieder geval...

Theo
Cix

Bericht door Cix »

In dit geval ben je "Op zoek naar een mod". Dat hoort in principe gewoon onder request. Ik verplaats heb bij deze.
TheoH
Lid
Lid

Bericht door TheoH »

Cix schreef:In dit geval ben je "Op zoek naar een mod". Dat hoort in principe gewoon onder request. Ik verplaats heb bij deze.
Thanks. Weet ik dat ook weer. Zal er rekening mee houden.

Theo
TheoH
Lid
Lid

Bericht door TheoH »

Bart schreef:Hoewel je aanvraag sowieso al op de verkeerde plek staat, en erg specifiek is, heb je een beetje geluk ;). Gisteren verscheen een vergelijkbaar model als download voor ETS2;

DOWNLOAD

Helaas, ik heb hem gedownload, mooie truck, maar het is niet echt wat ik zoek. Het gaat er eigenlijk om dat de truck 2 x sturende as heeft voor en 2 x achter. Dus een 4 asser, met 2x voor en 2x achter.

Toch bedankt. Iemand een ander idee? Of is het mogelijk om Mods van 18WoS-PTTM te converteren voor ETS2?

Thanks

Theo
jztrucking
Lid
Lid

Bericht door jztrucking »

Ik zal het niet doen.. Het is een groot verschil PTTM en ETS2..
Bart
Lid
Lid

Bericht door Bart »

Converteren voor ETS2 is met trekkend materieel volgens mij erg moeilijk omdat ETS2 zo anders in elkaar zit als haar voorgangers. Onderdelen moeten "losgehaald" worden omdat ze in het spel verwisselbaar moeten kunnen zijn, en bij elk onderdeel horen nog een hoop extra bestandjes die moeten zorgen dat het allemaal werkt.

Alleen een skin heeft al 6 bestanden in verschillende mapjes nodig om fatsoenlijk te werken. Die moeten allemaal afzonderlijk van elkaar veranderd worden enz. enz.

Een mod maken is zoveel werk dat veel modders het gewoon niet willen doen. (Vandaar ook dat 95% van de requests op dit forum genegeerd of onvervuld blijven). Als er een mod gemaakt wordt doet een modder dit in eerste instantie voor zichzelf, voor een ander is het gewoon te veel werk om "vrijwillig" te doen.
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
Plaats reactie

Terug naar “Trucks”