SCS Extractor

Plaats reactie
Nickk96
Lid
Lid

SCS Extractor

Bericht door Nickk96 »

Ik wil graag en trailer skinnen maar als ik de tutorial volg en wil dan scs extractor in de D-schijf zetten doet ie het niet. Weet iemand wat ik moet doen?

Mvg,

Nick
truckerfan
Lid
Lid

Re: SCS Extractor

Bericht door truckerfan »

Ik had ergends op het forum hier gelezen dat je je base.scs op een hele makkelijke manier kon uitpakken. (bij mij is het in iedergeval gelukt). volgensmij was dat dat je op je bureaublad een nieuwe map moest aanmaken, je scs_extractor erin zetten en je base.scs in de scs_extractor in de nieuwe map slepen. dan wachten want hij pakt zichzelf uit. (niet zelf wegklikken , Hij sluit zichzelf als hij klaar is)
Volvo FH är en trevlig lastbil från Sverige
Nickk96
Lid
Lid

Bericht door Nickk96 »

truckerfan schreef:Ik had ergends op het forum hier gelezen dat je je base.scs op een hele makkelijke manier kon uitpakken. (bij mij is het in iedergeval gelukt). volgensmij was dat dat je op je bureaublad een nieuwe map moest aanmaken, je scs_extractor erin zetten en je base.scs in de scs_extractor in de nieuwe map slepen. dan wachten want hij pakt zichzelf uit. (niet zelf wegklikken , Hij sluit zichzelf als hij klaar is)
Hij heeft nu wel allemaal mapjes , maar hoelang blijft dat zwarte erstaan? want ik kijk al bij mapje trailer_eu maar daar stond nog niks in. Mvg, Nick
truckerfan
Lid
Lid

lees is goed wat ik had geschreven !!! hij sluit zich vanzelf als ie klaar is. nu zou ik even opnieuw beginnen , ondertussen niks openen!!!!
Nickk96
Lid
Lid

Bericht door Nickk96 »

truckerfan schreef:lees is goed wat ik had geschreven !!! hij sluit zich vanzelf als ie klaar is. nu zou ik even opnieuw beginnen , ondertussen niks openen!!!!
Nee heb hem nog niet weggeklikt (: maar hoelang duurt dat uitpakken?

Mvg,

Nick
truckerfan
Lid
Lid

Het kan heel kort duren maar ook lang. ligt eraan hoe snel jouw pc is. bij mij duurde het een kleine 10 min. dat is vrij snel voor zon groot bestand. het kan veel langer duren. Heb je ze wel in een apparte map geplaatst om te openen?
Nickk96
Lid
Lid

Bericht door Nickk96 »

truckerfan schreef:Het kan heel kort duren maar ook lang. ligt eraan hoe snel jouw pc is. bij mij duurde het een kleine 10 min. dat is vrij snel voor zon groot bestand. het kan veel langer duren. Heb je ze wel in een apparte map geplaatst om te openen?
Ja ikheb het nu maar als ik trailer wil skinnen welk bestandje moet ik dan ook alweer openen voor in DXTBMP?

Mvg ,

Nick
truckerfan
Lid
Lid

Paintjob_....... wat jij wilt welke je wil laten vervangen. altijd (.DDS)
Nickk96
Lid
Lid

Bericht door Nickk96 »

truckerfan schreef:Paintjob_....... wat jij wilt welke je wil laten vervangen. altijd (.DDS)
Ik snap t niet helemaal. als ik trailer_eu open en ik wil bijv. een reefer skinnen moet ik dan reefer of company doen?
truckerfan
Lid
Lid

Company en dan het bedrijf wat je wilt vervangen dus bijv. eurogoodies. dan kies je Paintjob_eurogoodies.dds en die sleep je in dxtbmp.
Plaats reactie

Terug naar “Skinnen”