Ik heb alles al geprobeerd, tutorials gevolgd. echt alles, gewoon Vehicle/Trailer_eu/Reefer/eurogoodies.dds - en dan inpakken... Daarna veranderen naar .scs
en die heb ik aangepast,
Dan ga ik kijken ingame en werkt het niet. Pleh (help)
[Vraag] Hoe maak ik een .scs
[Vraag] Hoe maak ik een .scs
Waarom geen gepimpte trucks die ook rondrijden in ETS 2?
Waarom geen werk in steden die wel op borden staan?
Vragen onder antwoord, in ETS 2.
Re: [Vraag] Hoe maak ik een .scs
je moet het bestand opslaan met 0 compressie met winrar anders kan ets2 het niet openen. ,dat kun je veranderen in winrar.
als je hier op het forum zoekt zal er wel een tutorial te vinden zijn,anders is google je beste vriend.
als je hier op het forum zoekt zal er wel een tutorial te vinden zijn,anders is google je beste vriend.
Dat hoop ik dan maar voor google.
Waarom geen gepimpte trucks die ook rondrijden in ETS 2?
http://www.trucksimulators.nl/forum/dow ... torial.pdfiRonan schreef:Dat hoop ik dan maar voor google.
iceman bedankt om deze link hier neer te zetten zal zelf ook eens gaan proberen te skinnen weer 

Het makkelijkste is gewoon rechts klikken op de achtergrond (dus niet op het bestand). En dan kiezen voor nieuw zip archief. Alle mappen erin gooien en handmatig .zip veranderen in .scs. Je hoeft hierbij geen rekening te houden met compressie of iets dergelijks.
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
is graag gedaan grCatPower schreef:iceman bedankt om deze link hier neer te zetten zal zelf ook eens gaan proberen te skinnen weer
hey was voor te vragen of het gelukt is met het zippen van een scs bastand ??iRonan schreef:Dat hoop ik dan maar voor google.
gr