Euro Truck Simulator 2
-
- Lid
Re: Euro Truck Simulator 2
klopt het dat het diagnosescherm van de nieuwe IVECO niet goed werkt? Ik kan helemaal niet bladeren met de I toets... is dit een bug?
- jarnelieftink13
- Lid
-
- Lid
Bedoel je dat jij kan bladeren?
- jarnelieftink13
- Lid
- stefanneke
- Lid
bedoel je de iveco high-way?
-
- Lid
ja die inderdaad
- stefanneke
- Lid
daar kan ik ook niet mee bladeren, dus lijkt mij de bedoeling?
-
- Lid
naja alle andere trucks hebben het wel toch? je kunt ook helemaal je brandstofniveau zien...... 

Je zou bijna gek worden van al dat gezeur over niet werkende maps overal... Terwijl het allang bekend was dat er in deze patch een ander map-systeem zou zitten. En dan wordt ook nog eens verwacht dat de makers van map-mods binnen uur na het uitkomen van de patch al een nieuwe versie van hun maps hebben klaarliggen...
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
Inderdaad ja, jammer dat mensen ook niet de complete lijst met veranderingen doorlezen.
Klein detail wat me vandaag trouwens opviel, is dat je nu ook op de koppeling kan wegrijden bij stationair toerental! Ook zakt het toerental nu gewoon netjes terug tot stationair als je gas los laat i.p.v af te slaan. Zoals ik al zei een klein detail, maar toch erg leuk
Klein detail wat me vandaag trouwens opviel, is dat je nu ook op de koppeling kan wegrijden bij stationair toerental! Ook zakt het toerental nu gewoon netjes terug tot stationair als je gas los laat i.p.v af te slaan. Zoals ik al zei een klein detail, maar toch erg leuk