Het klopt dat het irritant is. Maar dan hoef je niet meteen zo geïrriteerd te reageren. Ik snap dat het je ergert, dat heb ik soms ook wel eens op deze site.
(van die mensen die nerges leestekes plaatsen en sommige woorde ook nie helemaal aftipen Ik weet dat er foute dingen in zitten, heb ik expres gedaan. Ik zeg niet dat je meteen goed moet proberen te typen, dat is niet mijn bedoeling hiervan. het is alleen om iets duidelijk te maken.)
Hier kan ik me best aan ergeren. Ik plaats dan ook niet meteen een reactie: 'Probeer eens normaal te typen.' Ofzo. Als het nou vaker gebeurd, oké. Het kan gebeuren dat sommige mensen alleen de laatste pagina bekijken. Dus als ze een keer een weekje ofzo niet hebben gekeken, dan kunnen ze ook niet weten dat de vorige pagina al een heel verhaal is vertelt over dit onderwerp.
Hiermee bedoel ik dus, het kan gebeuren dat je geïrriteerd of iets dergelijks bent. Maar dat hoef je niet meteen te zeggen.
Als er mensen zijn die het voor de 1e keer vragen. Nieuwe mensen, mensen die hier (bijna) nooit kijken en/of mensen die al een hele tijd offline zijn. Dan kan het gebeuren dat er word gevraagd of de update er is.
Waar ik me aan erger hier op soms (vooral hier nu), is dat mensen meteen een geïrriteerde reactie plaatst. Wat LRT heeft gedaan op de vorige bladzijde. Dat kan erg irritant zijn voor mensen. Je ergert je aan zulke vragen, dat snap ik, maar dat moet je dan ook niet meteen te vertellen. Dit heb ik vaker gezien hier op dit topic.
Euro Truck Simulator 2
- RB1110
- Lid
- Contacteer:
Re: Euro Truck Simulator 2
HAVO: Half Afgemaakte Voortgezet Onderwijs.
Gave radiozender: https://eurotruckradio.com/
Die is gemaakt toen de multiplayer van ETS2 een beetje bekend werd.
-
- Lid
Je hebt zeker een punt! Alleen het is wel waar een forum op draait en dat zijn de beheerders! Ik vind het onwijs jammer dat dit soort zaken slecht worden opgepikt en ja dan krijg je nogal wat egotjes die dan van alles zich denken te kunnen permitteren en dat is gewoon jammer en ook een van de redenen waarom ik hier zelden actief op ben. De keren dat ik online ben erger ik me mateloos aan dit soort zaken. Jammer! En vrees dat dit forum langzaam kapot gaat door dit soort gedoe!
- scaniaforlive
- Lid
- Contacteer:
Jullie hebben zeker een punt. Je moet niet meteen geïrriteerd reageren. Daar kan je juist alleen nog maar meer problemen van krijgen. Natuurlijk snap ik LRT ook wel een beetje. Maar je kan het ook gewoon voor je zelf houden dan en denken de volgende keer reageer ik er op of je zegt het vriendelijk dan voorkom je een hoop problemen denk ik zelf.
--------------------------------
Loud Pipes Save Lives
My Sport Is Transport

- DavidWouda
- Lid
Ik snap je wel Xander1986 en LRT heeft ook wel gelijk het wordt inderdaad ontzettend vaak gevraag en wanneer we het weten (en ook mogen vertellen) dan geven we dit ook aan.
Ik denk dat je het te persoonlijk op je neem, zo heeft LRT het niet bedoeld.
Ik denk dat je het te persoonlijk op je neem, zo heeft LRT het niet bedoeld.
wat mij mateloos ergert is het bedje waar de hele westerse wereld ziek in is: luiheid. ik ben nog op andere fora actief en waar ik met veel plezier 100 paginas achteruit las om te leren over wat me interesseerde. ik ging op zoek naar de info die ik zocht. dit forum heeft een zoekmotor die geweldig goed werkt en google heeft alle pasklare antwoorden. gewoon even intikken en je hebt wat je zoekt. een kwestie van minuten
de laatste weken kreeg ik enkel mails in bepaalde topics met enkel dezelfde posts en dat gaat echt vervelen op de duur
maar wees gerust ik trek me terug en kom enkel nog lezen indien ik iets zoek of naar de screenshots. dan moet je mij al niet meer verwijten dat ik effectief (al jaren) een sarcastisch en ironisch persoon ben
@xander: inderdaad was dit geen persoonlijke aanval en het spijt me als je dit zo opneemt maar neem even een belangrijke levensles aan van nonkel john (ja mijn echte naam en ja ik ben een pak boven de gemiddelde leeftijd hier) er word je niks in het leven cadeau gegeven. ga op zoek en wees zelfstandig.
denk even dat ipv zo sarcastisch te zijn ik evengoed had kunnen typen : 02 juli 2013 nieuwe update... en dan had heel het forum in brand gestaan omwille van een datum....
de laatste weken kreeg ik enkel mails in bepaalde topics met enkel dezelfde posts en dat gaat echt vervelen op de duur
maar wees gerust ik trek me terug en kom enkel nog lezen indien ik iets zoek of naar de screenshots. dan moet je mij al niet meer verwijten dat ik effectief (al jaren) een sarcastisch en ironisch persoon ben
@xander: inderdaad was dit geen persoonlijke aanval en het spijt me als je dit zo opneemt maar neem even een belangrijke levensles aan van nonkel john (ja mijn echte naam en ja ik ben een pak boven de gemiddelde leeftijd hier) er word je niks in het leven cadeau gegeven. ga op zoek en wees zelfstandig.
denk even dat ipv zo sarcastisch te zijn ik evengoed had kunnen typen : 02 juli 2013 nieuwe update... en dan had heel het forum in brand gestaan omwille van een datum....
- scaniaforlive
- Lid
- Contacteer:
Klopt. Het is net als met andere patch's van SCS voor ETS 2 afwachten. Dat weten de meeste mensen ook wel denk ik. Dus ik snap het dan ook wel dat mensen er wat geïrriteerd op gaan reageren en dat ze er wat moedeloos van worden. Ook ben ik het eens met John (LRT) dat de luiheid hier in het land maar ook in andere landen groot is. Dat moet ook veranderen. Je hebt wel tijd en energie er in gestoken om de vraag hier te stellen en het is al zo vaak gezegd dat je met de zoekmachine veel vind. Dus waarom heb je die tijd dan niet gebruikt om je antwoord misschien, weet het bijna wel zeker, in de zoekmachine te vinden.
Loud Pipes Save Lives
My Sport Is Transport

- RB1110
- Lid
- Contacteer:
Ik snap het ook wel, maar zoals ik al zei.
Nieuwe mensen die vragen omdat ze niet weten of het al gezegd is. En het lijkt me nou ook weer niet dat ze alle 700 nogwat bladzijden gaan doorlezen. Daar ben je wel een tijdje mee bezig. Ik kwam pas na een maand of 2 erachter dat deze site een zoekmachine had. Dat weten de meesten niet, dat komt omdat ze OF niet zo vaak op de site kwamen/komen, OF ze kijken niet goed.ik kwam voordat ik me geregkstreerd had, niet vaak op deze site. Ik zocht naar ETS mods. Nu het grootste deel op dit topic. Maar ik had ook niet goed gekeken.
Maar bij degene die al een tijdje lid zijn, die zouden toch, lijkt mij, wel weten dat er een zoekmachine is. Dat ben ik met je eens. Maar wat als je daar nou niks vind??
Nieuwe mensen die vragen omdat ze niet weten of het al gezegd is. En het lijkt me nou ook weer niet dat ze alle 700 nogwat bladzijden gaan doorlezen. Daar ben je wel een tijdje mee bezig. Ik kwam pas na een maand of 2 erachter dat deze site een zoekmachine had. Dat weten de meesten niet, dat komt omdat ze OF niet zo vaak op de site kwamen/komen, OF ze kijken niet goed.ik kwam voordat ik me geregkstreerd had, niet vaak op deze site. Ik zocht naar ETS mods. Nu het grootste deel op dit topic. Maar ik had ook niet goed gekeken.
Maar bij degene die al een tijdje lid zijn, die zouden toch, lijkt mij, wel weten dat er een zoekmachine is. Dat ben ik met je eens. Maar wat als je daar nou niks vind??
HAVO: Half Afgemaakte Voortgezet Onderwijs.
Voor de mensen die een hekel hebben aan gelockte SCS bestanden, een poosje terug heeft op een bepaalde mod site een programmaatje gestaan om deze te kraken, maar deze is vrij snel weer verwijderd. Heb je er baat bij en weet je wat het doet, kun je mij een PM sturen 
Als dit de regels van TS.nl schendt, mijn excuses dan, maar voor sommige trailer mods kan het goed van pas komen voor de skinners onder ons

Als dit de regels van TS.nl schendt, mijn excuses dan, maar voor sommige trailer mods kan het goed van pas komen voor de skinners onder ons

Sorry mensen respecteer het gewoon dat het prive is! Als jij wil dat het niet gelockt is? Ik zou zeggen koop zmod 3 en maak een mod zonder een gelockt scs bestand.
Dat je een 3D model wilt beschermen kan ik best in komen, en lock die dan ook gewoon, maar ik ben wel van mening dat mensen best een skin mogen aanpassen als ze dat willen. Zeker bij stand alone mods is het zeer vervelend als ze gelocked zijn, omdat je dan niet de benamingen voor skins weet.