Euro Truck Simulator 2
Re: Euro Truck Simulator 2
dan hoop ik dat ze wel minder tolpoorten n Italië doen, want dat zijn er wel erg veel, vind ik
Liever 6 die drinken, dan 8 die niet klinken!!!

Als ze die Dlc uitbrengen van Polen zal ik hem sws niet kopen ik rij er nu al niet heen.
- DavidWouda
- Lid
De nieuwe Iveco Hiway zit nu ook in de Beta versie. Hier een paar screenshots ervan genomen bij het busstation in Amsterdam.

Laatst gewijzigd door cojones op za 25 mei 2013, 15:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Vergeet volgende keer de [ResizeImg]-tags niet hè, collega ;)
Reden: Vergeet volgende keer de [ResizeImg]-tags niet hè, collega ;)
ziet er echt onwijs mooi uit man.... hou helemaal niet van Iveco, maar deze zou ik misschien wel kopen

kan iemand mij misschien uitleggen hoe ik in blender wagens kan importeren??, wil ook gaan proberen te modden voor ETS2

ik hou ook niet echt van iveco maar ook ik denk dat ik die later wel bij mijn wagenpark laat aansluiten
is er toevallig al wat bekent over de nieuwe Volvo en daf in ets 2 la laast dat ze daar ook mee bezig waren namelijk

is er toevallig al wat bekent over de nieuwe Volvo en daf in ets 2 la laast dat ze daar ook mee bezig waren namelijk

J.T.H ---- Juurlink Transport Holland 

er is nog niks bekend over de daf. ze hebben nooit gezegd dat ze daaraan begonnen zijnbrando schreef:ik hou ook niet echt van iveco maar ook ik denk dat ik die later wel bij mijn wagenpark laat aansluiten![]()
![]()
![]()
o oke en de Volvo dan is dara toevallig al wat meer over bekent
ik dacht dat de daf ook werd gemaakt maar daar zijn nu ook wel mods voor hahaha
ik dacht dat de daf ook werd gemaakt maar daar zijn nu ook wel mods voor hahaha

J.T.H ---- Juurlink Transport Holland 

Er is wel door SCS gezegd dat ze "met nieuwe trucks" bezig zijn. De Iveco zal als eerste verschijnen, en de Volvo volgt. Van de rest is niets bekend.

Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
- DavidWouda
- Lid
Dat klopt inderdaad. De Iveco zit nu in de Beta versie en met de volvo zijn ze bezig. Of ze met andere vrachtwagens bezig zijn durf ik niet te zeggen. Er is een post geweest van een Amerikaanse Truck en van een aantal bussen dus misschien dat ze daar nu mee bezig zijn. Maar die zullen voor andere games zijn