Euro Truck Simulator 2
- ajaxscaniafan
- Lid
Re: Euro Truck Simulator 2
jmmer dat de nieuwe actor er niet in zit
- ETS Rijder
- Ere-Lid
- Contacteer:
Misschien dat het in de volgende patch komt 

Heb je een vraag? Schroom niet om (ons) te vragen.
actros, daf, scania, volvo... ze hebben allemaal nieuwe modellen... van mij mogen ze er snel in
LRT schreef:actros, daf, scania, volvo... ze hebben allemaal nieuwe modellen... van mij mogen ze er snel in
Helemaal gelijk !
12GB RAM
64 GB SSD
1 TB HDD
Nvidia GTX 560Ti 1GB
Windows 7 Home Premium 64-Bits
de nieuwe volvo is echt wel mooi de fh 16 750 met grilmanoooh schreef:zou wel mooi zijn en dat dan de nieuwe volvo er ook in zit
http://www.iepvandermeer.nl/iepvanderme ... g-crop.jpg
wou dat iemand die wou modelen
- henkiehenk
- Lid
iceman schreef:de nieuwe volvo is echt wel mooi de fh 16 750 met grilmanoooh schreef:zou wel mooi zijn en dat dan de nieuwe volvo er ook in zit
http://www.iepvandermeer.nl/iepvanderme ... g-crop.jpg
wou dat iemand die wou modelen
Smaken verschillen ,,,
vind er niks mooi,s aan ,,net een vliegen mepper die gril

Scania zit het nieuwste type er al wat ik wel mis is de juiste sideskirts maar voor uit.
Daf is alleen de onderlijn aangepast omdat het chassis anders moest zijn voor de euro 6 motor hoeveel lijkt de daf cabine nog op de eerst xf meer dan 75% moet ook nog zeggen dat ze scania beetje achter na gaan alle truck merken behalve mercedes.
Pak de gril van scania allemaal lucht inlaten voor rijwind koeling die \____/ ongeveer zo lijken kijk bij de daf en volvo ook al. en persoonlijk vind ik de nieuwste volvo even wennen maar opzich geen verkeerd model.
Daf is alleen de onderlijn aangepast omdat het chassis anders moest zijn voor de euro 6 motor hoeveel lijkt de daf cabine nog op de eerst xf meer dan 75% moet ook nog zeggen dat ze scania beetje achter na gaan alle truck merken behalve mercedes.
Pak de gril van scania allemaal lucht inlaten voor rijwind koeling die \____/ ongeveer zo lijken kijk bij de daf en volvo ook al. en persoonlijk vind ik de nieuwste volvo even wennen maar opzich geen verkeerd model.