ik krijg ook zon win 30 gedoetje
edit: via torrent lukt het wel gelukkig
Euro Truck Simulator 2
- jarnelieftink13
- Lid
Re: Euro Truck Simulator 2
ether piraten aan de macht
Haha wat klaagt iedereen dat de update lang duurt, ik had 'm binnen 1 minuut binnen.
12GB RAM
64 GB SSD
1 TB HDD
Nvidia GTX 560Ti 1GB
Windows 7 Home Premium 64-Bits
Er wordt weer weinig gelezen,dat is het probleem. Men ziet dit staan; "Local Link (slow)" en klaagt dan dat het langzaam gaat. Ik wist het vantevoren. Jullie niet?
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
van mijn part gaat het traag ik ga dan wel even iets anders doen.... dat noemen ze geduld
+1LRT schreef:van mijn part gaat het traag ik ga dan wel even iets anders doen.... dat noemen ze geduld
12GB RAM
64 GB SSD
1 TB HDD
Nvidia GTX 560Ti 1GB
Windows 7 Home Premium 64-Bits
Wat kan het toch ontspannend zijn om het mastervolume in ETS2 uit te zetten. En vervolgens deze muziek van Skyrim http://www.youtube.com/watch?v=eNc9m4001nw te luisteren.
En dan gewoon in de bumpercamview genieten van het uitzicht, vooral die duitse binnendoorwegen met die bossen doen erg mytisch aan met deze muziek op de achtergrond.
Andere keren is het weer top om naar EKR Rock | UK te luisteren en lekker door te rammen
En dan gewoon in de bumpercamview genieten van het uitzicht, vooral die duitse binnendoorwegen met die bossen doen erg mytisch aan met deze muziek op de achtergrond.
Andere keren is het weer top om naar EKR Rock | UK te luisteren en lekker door te rammen

-
- Lid
Hey ja het is een spel met hele mooie uitzichten maar waarom die link naar youtube? Het mag niet en het heeft totaal geen meer waarde dat toevoegt aan het spel!
hebben jullie dat ook. ik laad mijn spel, nadat ik de patch had gedownload, en nu sta ik opeens in Rotterdam, terwijl ik met een rit van scezin naar kiel bezig was. nu moet ik dus helemaal terug naar scezin, wand daar was ik nog, en ik kan de 12.500,- niet betalen.
Liever 6 die drinken, dan 8 die niet klinken!!!

laat maar, heb gelukkig nog een autosave geladen, waarin de rit was gecanceled.
Liever 6 die drinken, dan 8 die niet klinken!!!

Lees je wel? Na het updaten krijg je een melding dat je rit is gecanceled (zonder boete) om problemen met de map te voorkomen. Daarom sta je in Rotterdam 

Gebruik toch Photoshop, met je Paint...