Euro Truck Simulator 2
Re: Euro Truck Simulator 2
10 euro vind ik zeer redelijk, het spel zelf was maar 25~30 euro wat tegenover andere spellen van 50~60 euro vrij weinig is. We hebben dus al 30 euro eraan overgehouden, welke we nu dus aan de uitbreiding kunnen besteden. Ik vind dan wel weer dat uitbreidingen ook niet veel duurder moeten zijn dan dat, maar dat ligt ook een beetje aan wat de uitbreising met zich mee brengt.
moet je dan voor de Patch betalen??, ben ik gerust bereid voor
Liever 6 die drinken, dan 8 die niet klinken!!!

Het is geen patch, die blijven gratis.
Het is Downloadbare Content, uitbreiding dus, en daar moet je bij iedere game voor betalen.
Het is Downloadbare Content, uitbreiding dus, en daar moet je bij iedere game voor betalen.

-
- Lid
ik vind 10€ echt niet veel en dat kan iedereen ook wel opbrengen lijkt me! wil je dat niet nou dan moet het niet
Ik vind dat er echt hard aangewerkt wordt en als je dan de werk uren bedenkt, dat zijn er echt veel kan ik je zeggen vind ik de prijs meer dan schappelijk.

Ik vind dat er echt hard aangewerkt wordt en als je dan de werk uren bedenkt, dat zijn er echt veel kan ik je zeggen vind ik de prijs meer dan schappelijk.
als er alleen maar een map uitbreiding is ga ik het denk ik niet kopen als er andere dingen bij komen wel
mensen mensen EERST lezen DAN commentaar zetten... er komt eerstdaags een (gratis) patch uit zoals steeds gewoon te downloaden. daarbovenop komt er (apart dus) een uitbreiding van de map uit tegen de prijs van 10 euro...
het eerste staat los van het tweede en omgekeerd....
het eerste staat los van het tweede en omgekeerd....
-
- Lid
ja wie zegt dat dan? ik en reactie erna iig niet en boven mij wordt allang ontkracht!
Als je over 2 a 3 weken de tsm map 2.0 download dan heb je een gratis update naar het zuiden.
-
- Lid
Naja op dit forum zitten veel mensen die schoolgaande leeftijd zijn en voor hun kan ik me voorstellen dat 10€ veel kan zijn maar je moet het niet en wat wkt ook al zegt... binnenkort komt de nieuwe versie uit van de europa map. dus het moet om de extra content te kopen 

Nja, als ze het zuiden noorden hadde uitgebreid maakde me het me niet uit hvl het kost maar het oostblok nee sorry.
en ik map nu voor de tsm map dus dan koop ik et sws niet.
en ik map nu voor de tsm map dus dan koop ik et sws niet.
Laatst gewijzigd door rick728 op do 31 jan 2013, 19:16, 1 keer totaal gewijzigd.