[/quote]
dus daarom plaatste ik hier mijn vraag en ty voor de hulp maar mijn vraag is eigelijk ik heb een eigen bedryfen heb een chauffeur in dienst met rachtwagen nu is mijn vraag hoe laat ik hem vrachten leveren hij staat de hele tyd in rust[/quote]
even opletten datje niet te snel panikeert; er zit een vertraging op gebouwd. er zit steeds een paar ingame dagen voordat de chauffeur aan het werk gaat. bekijk het als dat hij zijn papierwerk en trekker moet klaar zetten om aan het werk te gaan. ook een kleine delay voor het leveren van de truck na aankoop. wat in het echt ook zo gaat.verder merkte ik ook al dat het niet uitmaakt als je zelf zonder vermoeidheids simulatie rijd, de chauffeurs blijven dat wel doen.
Euro Truck Simulator 2
Re: Euro Truck Simulator 2
hebben jullie dat ook altijd, dat je onwijs snel kanteld met containers, en met kiepwagen??
Liever 6 die drinken, dan 8 die niet klinken!!!

met containers moet je idd harder opletten in scherpe bochten merkte ik ook altruckboy6 schreef:hebben jullie dat ook altijd, dat je onwijs snel kanteld met containers, en met kiepwagen??
De toerenteller gaat bij mij super snel, ligt dit aan de nieuwe patch?
12GB RAM
64 GB SSD
1 TB HDD
Nvidia GTX 560Ti 1GB
Windows 7 Home Premium 64-Bits
Heeft misschien iemand lijst met alle vrachtwagens en technische info enzo ervan?
Lijst was tot een aantal weken geleden nog te openen maar nu niet meer!
Voor mensen die niet weten welke lijstje ik bedoel, hier is de link waar die stond.
http://www.trucksimulators.nl/forum/vie ... 13&t=12472
Alvast bedankt
Lijst was tot een aantal weken geleden nog te openen maar nu niet meer!
Voor mensen die niet weten welke lijstje ik bedoel, hier is de link waar die stond.
http://www.trucksimulators.nl/forum/vie ... 13&t=12472
Alvast bedankt
Ik zie een nieuwe mod met "echte Nederlandse kentekenplaten". Weet de maker al dat de kentekenplaten er tegenwoordig niet meer zo uitzien?
Oke, de lettervolgorde van de standaard platen klopt niet helemaal maar dat komt toch een stuk dichter in de buurt dan die mod...
Oke, de lettervolgorde van de standaard platen klopt niet helemaal maar dat komt toch een stuk dichter in de buurt dan die mod...
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
Inderdaad zat ik ook ook over in. Hij heeft dan wel weer de kenteken platen achter de ruit ook in nl stijl maar dat kom je ook niet vaak tegen meestal alleen geel.

Maar iedereen zijn eigen smaak

Maar iedereen zijn eigen smaak
alle neiuwe wagens die je nu koopt krijgen nieuw kenteken
bij mij doet DAF tuning mod het niet, weet iemand, of heeft iemand hier nog meer last van, want ik vind het een hele gaafe mod, en wil hem graag gebruiken
Liever 6 die drinken, dan 8 die niet klinken!!!