Van deze winter mod : http://www.trucksimulators.nl/forum/vie ... 13&t=12988
Wat is het verschil tussen basic en full ( 258 mb en 260 mb ) ?
Buiten wat meer inkleding van menu's...
Ik heb beiden getest maar....
Euro Truck Simulator 2
Re: Euro Truck Simulator 2
Als je wilt gliden en wielspin heb ik wel wat ha ha.
Ik had mijn physics.sii wat gevoeliger gezet en reed met die sneeuwmod en halverwege de berg opwaarts slipte de wielen en kont heen en weer maar kwam geen meter hoger.
Gaat om deze regels:
# braking difficulty in bad weather
# 0 no weather influence
# 1 no friction
rain_braking_difficulty: 0.98
snow_braking_difficulty: 0.98
Als je ze zo zet klaag jij niet meer over gebrek aan wielspin.
Ik had mijn physics.sii wat gevoeliger gezet en reed met die sneeuwmod en halverwege de berg opwaarts slipte de wielen en kont heen en weer maar kwam geen meter hoger.
Gaat om deze regels:
# braking difficulty in bad weather
# 0 no weather influence
# 1 no friction
rain_braking_difficulty: 0.98
snow_braking_difficulty: 0.98
Als je ze zo zet klaag jij niet meer over gebrek aan wielspin.
kan iemand vertellen hoe je een eigen bedrijf runt op ets2
je bent miss nieuw hier maar opend an een nieuw topic en gaa niet reageren op een bestaand topic waar het helemaal niks mee te maken heeft 
Of zoek een rond op het forum er staan genoeg topic hieroverbdat is toch voor sommige mensen moeilijk...

Of zoek een rond op het forum er staan genoeg topic hieroverbdat is toch voor sommige mensen moeilijk...

Als je met ETS2 begint rij je voor baas. Je krijgt garage in begin ook alleen die kun je gebruiken als je eigen truck hebt gekocht. Als je eigen truck hebt dan begin je voor je zelf. Met de tijd spaar je geld en breid je garage uit en koop je nieuwe voor mensen die je in dienst neemt.brola schreef:kan iemand vertellen hoe je een eigen bedrijf runt op ets2
PS: ook al is dit verkeerde topic mensen is het echt zo moeilijk tegenwoordig om iemand te helpen?
- jarnelieftink13
- Lid
maar als iedereen vragen in andere topics gaat zetten word het een zooitjeFJBungy schreef:Als je met ETS2 begint rij je voor baas. Je krijgt garage in begin ook alleen die kun je gebruiken als je eigen truck hebt gekocht. Als je eigen truck hebt dan begin je voor je zelf. Met de tijd spaar je geld en breid je garage uit en koop je nieuwe voor mensen die je in dienst neemt.brola schreef:kan iemand vertellen hoe je een eigen bedrijf runt op ets2
PS: ook al is dit verkeerde topic mensen is het echt zo moeilijk tegenwoordig om iemand te helpen?
ether piraten aan de macht
Ja en om zooitje te minderen en niet te laten uitbreiden help je diegene gewoon en voorkom je verdere posts.
En dit is trouwens niet verkeerde topic. Dit is Algemeen ETS2 topic dus hier kun je alles posten wat te maken heeft met ETS2!
En dit is trouwens niet verkeerde topic. Dit is Algemeen ETS2 topic dus hier kun je alles posten wat te maken heeft met ETS2!
Dan gaat daar weer honderde discussies over komen kijk tis niet moeilijk als iedereen een appart topic aanmaakt voor zen vraag ist geen zootje
dus daarom plaatste ik hier mijn vraag en ty voor de hulp maar mijn vraag is eigelijk ik heb een eigen bedryfen heb een chauffeur in dienst met rachtwagen nu is mijn vraag hoe laat ik hem vrachten leveren hij staat de hele tyd in rustETS Rijder schreef:Hier kan je alles over Euro Truck Simulator 2 kwijt.
Dus ga hier je gang!
ETS 2 word in 2012 gereleast!
-
- Lid
Ontslaan. hij moet het uit zichzelf doen. maar ik had 1 van de 5 chauffeurs die rust alleen maar.