IJmuiden blijft een raar geval in het spel. Het staat op verschillende manieren geschreven in het originele spel:
- IJmuiden (juist)
- IJmunden
- IJmulden
Nog een detail: als je niet mijn wegwijzermod gebruikt, staat op de komborden bij Groningen "Gröningen".
ETS 2 Europa Map.
- MandelSoft
- Lid
- alexander1997
- Lid
Re: ETS 2 Europa Map.
Dat Gröningen staat alleen in Duitsland hoor....MandelSoft schreef:IJmuiden blijft een raar geval in het spel. Het staat op verschillende manieren geschreven in het originele spel:
- IJmuiden (juist)
- IJmunden
- IJmulden
Nog een detail: als je niet mijn wegwijzermod gebruikt, staat op de komborden bij Groningen "Gröningen".
Mijn rit verslagen naar Scandinavië/Italië: http://www.kleinebrummi.blogspot.com
- scaniaforlive
- Lid
- Contacteer:
Inderdaad.
En als je alle details wil gaan opnoemen ben je wel even bezig denk ik.
En als je alle details wil gaan opnoemen ben je wel even bezig denk ik.
--------------------------------
Loud Pipes Save Lives
My Sport Is Transport

- MandelSoft
- Lid
Zelf nog even wat geknutseld met de map. Ik heb flink huisgehouden in Rotterdam:

Ook wat geëxperimenteerd met nieuwe wegverlichtingscombinaties, waarbij ik twee enkelzijdige verlichtingspalen op dezelfde plek heb gezet en ééntje daarvan 180 graden heb gedraaid ten opzichte van de andere. Het resultaat is niet slecht:

De eerste twee lijken een stuk "Duitser" dan wat er nu in het spel staat. De laatste is handig in Belgische steden, van de snelweg af.
Nu nog even kijken of dit in de officiële map komt uiteindelijk...
Groeten,
MandelSoft

Ook wat geëxperimenteerd met nieuwe wegverlichtingscombinaties, waarbij ik twee enkelzijdige verlichtingspalen op dezelfde plek heb gezet en ééntje daarvan 180 graden heb gedraaid ten opzichte van de andere. Het resultaat is niet slecht:

De eerste twee lijken een stuk "Duitser" dan wat er nu in het spel staat. De laatste is handig in Belgische steden, van de snelweg af.
Nu nog even kijken of dit in de officiële map komt uiteindelijk...
Groeten,
MandelSoft
-
- Lid
Fraai hoor! En inderdaad Nederland mag echt wel even aangepakt worden. Die afritten zijn helaas veel minder mooi. Goed werk! Ga zo door!
- driverjan
- Lid
- Contacteer:
We noemen maar niet alle details, zou ook gekken werk zijn. Elk stukje verbetering is al mooi meegenomen toch, en de foto's zien weer weer goed uit.
hej
al die links doen het niet bij mij.
kun je me even de goeie link sturen?
alvast bedankt!!
al die links doen het niet bij mij.
kun je me even de goeie link sturen?
alvast bedankt!!
-
- Lid
Zie je PM 

moet je voor die download betalen?
nee natuurlijk niet, we hebben in dit topic nog nooit over betalen gehad.fredjes schreef:moet je voor die download betalen?