Mediamarkt is gewoon een ***winkel helemaal met de service. heb ooit mee gemaakt dat ik zelf aan het werk was bij een concurent van hun en een klant binnenkomt met een kapotte Ipad, deze was bij mediamarkt aangeschaft. en binnen een jaar stuk.Pieter schreef:Ik raad je aan om niks bij de (webshop van de) MediaMarkt te kopen... De service van de webshop en ook de winkel is niet echt goed, als je dingen terug wilt brengen dan accepteren ze dat niet, ookal heb je er wel recht op... Verder kan het zijn dat je je bestelling niet eens krijgt bij de webshop... Ik koop zowieso niet meer bij de webshop van de Mediamarkt, de winkel zelf zijn altijd wel goede winkels (behalve de service dan), dusja dat is een beetje lastig te zeggen, of ik daar nog wel zou kopen.
na vele keren is de klant bij mediamarkt geweest maar hij kon niet omgeruild worden of gemaakt worden.
toen heb ik zelf overlegt met mijn baas of ik mee mocht gaan naar mediamarkt dus ik in werkshirt van MyCom daar naar toe met die klant.
het hele euvel uitgelegt en z'n supervisor er bij gehaald en toen kon het ineens wel dat deze omgeruild kon worden.
die klant heeft z'n geld terug gekregen en is meteen bij ons een ipad gaan halen en was blij met de service

ik wil alleen aangeven dat mediamarkt gewoon slecht is kwa service en uitleg van producten zij kunnen geen uitleg geven over dingen.
koop daarom ook niks meer bij hun ga er alleen heen om hun te pakken