Door verschillende Betà Testers.Markes schreef:Het zijn inderdaard super filmpjes![]()
Door wie worden ze eigenlijk gemaakt
Dan doet diegene klasse werk.

Door verschillende Betà Testers.Markes schreef:Het zijn inderdaard super filmpjes![]()
Door wie worden ze eigenlijk gemaakt
Dan doet diegene klasse werk.
Dus je moet dingen vrijspele?scaniaontheroad schreef:Pieter en ETS rijder : kenne jullie al trucks pimpe? wil wel eens wete of je nu iets met die sidepipes enzo kunt doen tot we toch iets meer herrie kunne make als een standaard truck![]()
ETS Rijder schreef:Truckgeluid veranderd niet, sidepipes zijn wel beschikbaar in een hoger level. Maar de Sound veranderd dus niet
Deze tuningopties moet je inderdaad vrijspelen.RB1110 schreef:Dus je moet dingen vrijspele?scaniaontheroad schreef:Pieter en ETS rijder : kenne jullie al trucks pimpe? wil wel eens wete of je nu iets met die sidepipes enzo kunt doen tot we toch iets meer herrie kunne make als een standaard truck![]()
ETS Rijder schreef:Truckgeluid veranderd niet, sidepipes zijn wel beschikbaar in een hoger level. Maar de Sound veranderd dus niet
Dus je moet dingen vrijspele?
das wel leuker dan kan je teminste werken voor je geldDeze tuningopties moet je inderdaad vrijspelen.
Dat geldt overigens ook voor het kopen van vrachtwagens.
"Hoe hoger je level, hoe meer je kan kopen."
jztrucking schreef:Ik zal binnenkort wel wat screenshots maken van ETS2fredjes schreef:
Maar ik denk dat in ets2 even veel verkeer zit als stds..Dan kun je het zelf een beetje zien
weet jij toevallig wat bugs zijn??[/quote]fredjes schreef:jztrucking schreef:Ik zal binnenkort wel wat screenshots maken van ETS2fredjes schreef:
Maar ik denk dat in ets2 even veel verkeer zit als stds..Dan kun je het zelf een beetje zien
"binnenkort" voor de release of na? ben je beta ester?
is niet bekend?FunnyDAF schreef:Ik heb ff een vraagje kan je eigenlijk je luchtdruk bedienen van je achteras??
niet bekend maar ga er maar van uit dat dit niet mogelijk isFunnyDAF schreef:Ik heb ff een vraagje kan je eigenlijk je luchtdruk bedienen van je achteras??