het is al honderd duizend keer gevraagd. zie antwoord vorige pagina. dat gaat over het eerste gedeelte.etskarst schreef:een klein vraagje ik weet niet of het al eerder is gevraagd maar wanneer is die map klaar?
ETS 2 Europa Map.
Re: ETS 2 Europa Map.
een ap maken kost super veel tijd dus geef ze de tijd die ze nodig hebben
met de vlam in de pijn 

ja dat weet ik ook maar ik dacht omdat er stond nog en week of heb ik dat dan op een verkeerde manier gelezen maar in ieder geval ik wens ze succes
-
- Lid
Je ziet hem vanzelf wel.
enkele posts hoger... ik citeer " voor kerstmis rijden jullie in de nieuwe map" einde citaatetskarst schreef:een klein vraagje ik weet niet of het al eerder is gevraagd maar wanneer is die map klaar?
daar heb jij weer gelijk in. maar omdat je steeds opniew moet beginnen hebben ze besloten om hem iets groter te maken zodat er meer steden zijn voordat je weer opniew moet beginnen.etskarst schreef:ja dat weet ik ook maar ik dacht omdat er stond nog en week of heb ik dat dan op een verkeerde manier gelezen maar in ieder geval ik wens ze succes
zou der ook nog spraken zijn van city gent ?? of denk je van niet ? grwkt schreef:daar heb jij weer gelijk in. maar omdat je steeds opniew moet beginnen hebben ze besloten om hem iets groter te maken zodat er meer steden zijn voordat je weer opniew moet beginnen.etskarst schreef:ja dat weet ik ook maar ik dacht omdat er stond nog en week of heb ik dat dan op een verkeerde manier gelezen maar in ieder geval ik wens ze succes
oke das wel mooi echt succes!LRT schreef:enkele posts hoger... ik citeer " voor kerstmis rijden jullie in de nieuwe map" einde citaatetskarst schreef:een klein vraagje ik weet niet of het al eerder is gevraagd maar wanneer is die map klaar?

groeten
Hey modders,
Ik werd hierheen gelinked vanaf Tweakers.net (GoT).
Ben zelf al een tijd bezig geweest met het pogen tot uitbreiden van de map naar het noorden (Denemarken) maar loop tegen een aantal problemen aan. Heb overlays gemaakt voor de borden maar heb problemen met city.pmg in zmodeler3. Misschien is het handiger als jullie gewoon mijn overlays gebruiken en het zelf verder uitbouwen
Ik heb het volgende opgesteld:
Regio Jutland:
Kolding (E45)
Aalborg (E45)
Århus (E45)
Frederikshavn (E45) -> naar Gotenburg / Oslo
Regio Fyn:
Odense (E20)
Regio Seeland:
København (E20)
Malmø (E20) -> naar Zweden over de Öresundsbrug
Gedser -> Naar Rostock
Ook heb ik Hamborg, Kiel en Rostock in het originele Deense "motorveisfont" en de teksten "Færgehavn" naar de boot "Sverige/Norge" (Zweden/Noorwegen) in elkaar geknutselt. Later kun je dan Kiel en Frederikshavn naar Oslo en Gotenburg koppelen. Zweden is op het moment nog een brug te ver omdat je er bijzonder veel 3D modellen voor nodig hebt.
De grens bij Flensburg A7/E45 is redelijk eenvoudig (op Google Streetview te vinden), er zijn dan wel Deense/Zweedse/Noorse vlaggen benodigd.
.
Alleen nog twee andere dingen;
1) de Deense nummerborden. Vrachtwagens hebben in DK gele platen, normale auto's meestal wit. Zover ik weet ondersteund de engine dat niet.
2) De vangrails zijn in DK van staalkabels met metalen paaltjes, dus totaal niet zoals in welk ander land in ETS2 dan ook. Die moeten met Zmodeler nieuw gemaakt worden. De portalen zien er in DK precies uit zoals in Frankrijk qua structuur (niet qua bord). De borden zelf zijn fel groen.
Misschien kunnen jullier hier iets me? Stuur me gerust een PM.
Grtz
Ik werd hierheen gelinked vanaf Tweakers.net (GoT).
Ben zelf al een tijd bezig geweest met het pogen tot uitbreiden van de map naar het noorden (Denemarken) maar loop tegen een aantal problemen aan. Heb overlays gemaakt voor de borden maar heb problemen met city.pmg in zmodeler3. Misschien is het handiger als jullie gewoon mijn overlays gebruiken en het zelf verder uitbouwen

Ik heb het volgende opgesteld:
Regio Jutland:
Kolding (E45)
Aalborg (E45)
Århus (E45)
Frederikshavn (E45) -> naar Gotenburg / Oslo
Regio Fyn:
Odense (E20)
Regio Seeland:
København (E20)
Malmø (E20) -> naar Zweden over de Öresundsbrug
Gedser -> Naar Rostock
Ook heb ik Hamborg, Kiel en Rostock in het originele Deense "motorveisfont" en de teksten "Færgehavn" naar de boot "Sverige/Norge" (Zweden/Noorwegen) in elkaar geknutselt. Later kun je dan Kiel en Frederikshavn naar Oslo en Gotenburg koppelen. Zweden is op het moment nog een brug te ver omdat je er bijzonder veel 3D modellen voor nodig hebt.
De grens bij Flensburg A7/E45 is redelijk eenvoudig (op Google Streetview te vinden), er zijn dan wel Deense/Zweedse/Noorse vlaggen benodigd.
.
Alleen nog twee andere dingen;
1) de Deense nummerborden. Vrachtwagens hebben in DK gele platen, normale auto's meestal wit. Zover ik weet ondersteund de engine dat niet.
2) De vangrails zijn in DK van staalkabels met metalen paaltjes, dus totaal niet zoals in welk ander land in ETS2 dan ook. Die moeten met Zmodeler nieuw gemaakt worden. De portalen zien er in DK precies uit zoals in Frankrijk qua structuur (niet qua bord). De borden zelf zijn fel groen.
Misschien kunnen jullier hier iets me? Stuur me gerust een PM.
Grtz
hier wat nieuwe screens van de vooruitgang.
haven in Genova

wat nog van Afrika

En de Noord Afrikaanse Atlas gebergte zit er ook in.

haven in Genova

wat nog van Afrika

En de Noord Afrikaanse Atlas gebergte zit er ook in.