ETS 2 Europa Map.
- Martijn1988
- Lid
Re: ETS 2 Europa Map.
Is het wachten zeker waard als ik alles zo lees..

Rij in Scania R730 V8
Gebruik V1.7.0 Go-East
-
- Lid
Ik heb mijn hulp aan geboden, sommige zullen mij kennen sommige niet, ik heb o.a ooit eens een Nederland map gemaakt, en ook eens een scandinavie map (allemaal voor ets1) Ik heb aan wkt gevraagt of hij hulp nodig heeft, we will see, maar wat er al is ziet er super uit 

Mijn aanbod staat ook nog open, ik hoor het wel als ik wat kan bijdragen 

"Always remember you're unique, just like everyone else."
denk dat ze wel genoeg mensen hebben
ehm even een vraag, tot betrekken op een topic waar niemand op reageert hoe kun je de map eigenlijk nu bewerken dan?
Nederland map?Supergerben schreef:Ik heb mijn hulp aan geboden, sommige zullen mij kennen sommige niet, ik heb o.a ooit eens een Nederland map gemaakt, en ook eens een scandinavie map (allemaal voor ets1) Ik heb aan wkt gevraagt of hij hulp nodig heeft, we will see, maar wat er al is ziet er super uit
Echte Mannen rijden over de vlucht strook!
Geheugen : 4GB RAM
Voeding : 650 WATT POWER CORSAIR
Geheugen : 4GB RAM
Voeding : 650 WATT POWER CORSAIR
-
- Lid
Jazeker, ooit eens gemaakt voor de lol, was wel mooi ook allemaal polderweggetjes enzovoorts, maar had ik toen prive gehouden, en ben m nu kwijt nadat mn pc gecrasht was
-
- Lid
Caribbean schreef:ehm even een vraag, tot betrekken op een topic waar niemand op reageert hoe kun je de map eigenlijk nu bewerken dan?
Zoals ik het doe, heel simpel,
in game druk je op dat golfje hoe je cheats in kunt stellen, typ ik : edit
dan ga ik naar mn base.scs waar een mapje instaat map die open je daar staat een bestand genaamd europe.mbd die moet je openen. Dan heb je de map ingame kan je gaan aanpassen.
Dan druk je weer op save map en slaat ie op, enkel hoe je m trug in je base krijgt of als mod maakt lukt me nog niet echt in ets2 vanwege die beveiligde base.scs in ets 1 was t simpel dan pak je een bestaande map om aan te passen.
en hoe kun je dan die scs open maken?Supergerben schreef:Caribbean schreef:ehm even een vraag, tot betrekken op een topic waar niemand op reageert hoe kun je de map eigenlijk nu bewerken dan?
Zoals ik het doe, heel simpel,
in game druk je op dat golfje hoe je cheats in kunt stellen, typ ik : edit
dan ga ik naar mn base.scs waar een mapje instaat map die open je daar staat een bestand genaamd europe.mbd die moet je openen. Dan heb je de map ingame kan je gaan aanpassen.
Dan druk je weer op save map en slaat ie op, enkel hoe je m trug in je base krijgt of als mod maakt lukt me nog niet echt in ets2 vanwege die beveiligde base.scs in ets 1 was t simpel dan pak je een bestaande map om aan te passen.
-
- Lid
Met die scs extractor die ook op het forum staat bij handleidingen