ETS 2 Europa Map.

Hier kan over Euro Truck Simulator 2 gepraat worden.
Plaats reactie
koningjantje
Lid
Lid

Re: ETS 2 Europa Map.

Bericht door koningjantje »

ik ben redelijk handig met mods maken voor verschillende games, zo wilde ik een mod voor GTS maken, maar had daar helaas geen tijd voor (school). ik weet wel de basis dingen van de editor. hoe zit dit nu? wat is er veranderd? nu heb ik wél tijd, en graag zou ik ook mapper willen worden. alleen hoe bewerk je de map?
Stino95
Lid
Lid

Bericht door Stino95 »

Misschien is het een leuk idee om deze weg werkzaamheden erin te zetten, dat je op de baan van de tegenliggers moet gaan rijden zoals je veel in Duitsland ziet Afbeelding
Verenzak
Lid
Lid

Bericht door Verenzak »

Stino95 schreef:Misschien is het een leuk idee om deze weg werkzaamheden erin te zetten, dat je op de baan van de tegenliggers moet gaan rijden zoals je veel in Duitsland ziet Afbeelding
Die zitten al in het spel.
Nothingo veryo specialo.
Stino95
Lid
Lid

Bericht door Stino95 »

Verenzak schreef:
Stino95 schreef:Misschien is het een leuk idee om deze weg werkzaamheden erin te zetten, dat je op de baan van de tegenliggers moet gaan rijden zoals je veel in Duitsland ziet Afbeelding
Die zitten al in het spel.
Ow, ben ze nog niet tegengekomen
Luctor
Lid
Lid

Bericht door Luctor »

Ik heb het idee dat de plannen voor een uitbreiding verder in Italië er al zijn. Ik zag namelijk toen ik van Milaan naar Verona reed op de snelweg een bord staan en op het bord stonden in plaats van een stad een aantal rode kruisjes. Terwijl ik ook al lege afslagborden heb gezien. Ik denk dat op de plek van de rode kruisjes al de naam staat van nog toe te voegen steden.
Euro Truck Simulator 2 is gewoon een geweldig spel.
Huidige versie die ik gebruik: 1.2.5
Nathan
Lid
Lid

Bericht door Nathan »

Luctor schreef:Ik heb het idee dat de plannen voor een uitbreiding verder in Italië er al zijn. Ik zag namelijk toen ik van Milaan naar Verona reed op de snelweg een bord staan en op het bord stonden in plaats van een stad een aantal rode kruisjes. Terwijl ik ook al lege afslagborden heb gezien. Ik denk dat op de plek van de rode kruisjes al de naam staat van nog toe te voegen steden.
Ja klopt, maar dat zie je ook bij Parijs :) :D
Luctor
Lid
Lid

Bericht door Luctor »

Nathan schreef:
Luctor schreef:Ik heb het idee dat de plannen voor een uitbreiding verder in Italië er al zijn. Ik zag namelijk toen ik van Milaan naar Verona reed op de snelweg een bord staan en op het bord stonden in plaats van een stad een aantal rode kruisjes. Terwijl ik ook al lege afslagborden heb gezien. Ik denk dat op de plek van de rode kruisjes al de naam staat van nog toe te voegen steden.
Ja klopt, maar dat zie je ook bij Parijs :) :D
Die heb ik nog niet gezien. Maar de rest van Frankrijk zal er ook nog wel bij komen.

Lijkt me ook leuk om naar Ierland en Denemarken te kunnen.
sieder
Lid
Lid

Bericht door sieder »

ik denk dat later wel heel europa in de map komt, er komen nog genoeg updates
Luctor
Lid
Lid

Bericht door Luctor »

sieder schreef:ik denk dat later wel heel europa in de map komt, er komen nog genoeg updates
Dat zou wel tof zijn. :thumbup:

Hoop sowieso dat ze in Nederland de Westerscheldetunnel toevoegen. En Vlissingen(-Oost) of Terneuzen als laad- en losstad toevoegen.
budofre
Lid
Lid

Bericht door budofre »

ja da zou wel leuk zijn en in belgie mogen er ook een paar steden bij komen zne :)
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”