ETS 2 Europa Map.
-
- Lid
Re: ETS 2 Europa Map.
ik ben redelijk handig met mods maken voor verschillende games, zo wilde ik een mod voor GTS maken, maar had daar helaas geen tijd voor (school). ik weet wel de basis dingen van de editor. hoe zit dit nu? wat is er veranderd? nu heb ik wél tijd, en graag zou ik ook mapper willen worden. alleen hoe bewerk je de map?
Misschien is het een leuk idee om deze weg werkzaamheden erin te zetten, dat je op de baan van de tegenliggers moet gaan rijden zoals je veel in Duitsland ziet 

Die zitten al in het spel.Stino95 schreef:Misschien is het een leuk idee om deze weg werkzaamheden erin te zetten, dat je op de baan van de tegenliggers moet gaan rijden zoals je veel in Duitsland ziet
Nothingo veryo specialo.
Ow, ben ze nog niet tegengekomenVerenzak schreef:Die zitten al in het spel.Stino95 schreef:Misschien is het een leuk idee om deze weg werkzaamheden erin te zetten, dat je op de baan van de tegenliggers moet gaan rijden zoals je veel in Duitsland ziet
Ik heb het idee dat de plannen voor een uitbreiding verder in Italië er al zijn. Ik zag namelijk toen ik van Milaan naar Verona reed op de snelweg een bord staan en op het bord stonden in plaats van een stad een aantal rode kruisjes. Terwijl ik ook al lege afslagborden heb gezien. Ik denk dat op de plek van de rode kruisjes al de naam staat van nog toe te voegen steden.
Euro Truck Simulator 2 is gewoon een geweldig spel.
Huidige versie die ik gebruik: 1.2.5
Ja klopt, maar dat zie je ook bij ParijsLuctor schreef:Ik heb het idee dat de plannen voor een uitbreiding verder in Italië er al zijn. Ik zag namelijk toen ik van Milaan naar Verona reed op de snelweg een bord staan en op het bord stonden in plaats van een stad een aantal rode kruisjes. Terwijl ik ook al lege afslagborden heb gezien. Ik denk dat op de plek van de rode kruisjes al de naam staat van nog toe te voegen steden.

Die heb ik nog niet gezien. Maar de rest van Frankrijk zal er ook nog wel bij komen.Nathan schreef:Ja klopt, maar dat zie je ook bij ParijsLuctor schreef:Ik heb het idee dat de plannen voor een uitbreiding verder in Italië er al zijn. Ik zag namelijk toen ik van Milaan naar Verona reed op de snelweg een bord staan en op het bord stonden in plaats van een stad een aantal rode kruisjes. Terwijl ik ook al lege afslagborden heb gezien. Ik denk dat op de plek van de rode kruisjes al de naam staat van nog toe te voegen steden.![]()
Lijkt me ook leuk om naar Ierland en Denemarken te kunnen.
ik denk dat later wel heel europa in de map komt, er komen nog genoeg updates
Dat zou wel tof zijn.sieder schreef:ik denk dat later wel heel europa in de map komt, er komen nog genoeg updates

Hoop sowieso dat ze in Nederland de Westerscheldetunnel toevoegen. En Vlissingen(-Oost) of Terneuzen als laad- en losstad toevoegen.
ja da zou wel leuk zijn en in belgie mogen er ook een paar steden bij komen zne