ETS 2 Europa Map.
Re: ETS 2 Europa Map.
oke zal ik eens doen
- Martijn1988
- Lid
ziet er vet uit.....
Laat de map maar komen
Laat de map maar komen

Rij in Scania R730 V8
Gebruik V1.7.0 Go-East
west europa is genoeg vind ik,jullie moeten aan de kant va polen en verder naar beneden en italie moet groter, enne frankrijk en portugal moeten erin. (HET IS MAAR EEN TIP)
als je in een echte vrachtwagen rijd,DENK NIET DAT HET ALS EEN SIMULATOR IS,RIJD VOORZICHTIG
enne,als je crasht, maak foto,kan ik erom lachen(terwijl ik niet eens goed ben in simulator truck te rijden)
enne,als je crasht, maak foto,kan ik erom lachen(terwijl ik niet eens goed ben in simulator truck te rijden)
- Maikelnovic
- Lid
Ik persoonlijk denk dat het inderdaad het handigste is om west europa later pas te doen, en om te beginnen bij polen, italie, frankrijk, spanje etc.laskan schreef:west europa is genoeg vind ik,jullie moeten aan de kant va polen en verder naar beneden en italie moet groter, enne frankrijk en portugal moeten erin. (HET IS MAAR EEN TIP)
Youtube: Maikelnovic
PC Specs:
AMD Phenom II X6 1055T @2.8GHz
MSI GeForce GTX 660 Ti Power Edition 2GB/GDDR5 Overclocked @1,019 GHz
4GB DDR3 RAM 1333MHz
Windows 7 Home Premium 64 bits
1TB HDD 7200 rpm SATA
460W Delta Electronics PSU
PC Specs:
AMD Phenom II X6 1055T @2.8GHz
MSI GeForce GTX 660 Ti Power Edition 2GB/GDDR5 Overclocked @1,019 GHz
4GB DDR3 RAM 1333MHz
Windows 7 Home Premium 64 bits
1TB HDD 7200 rpm SATA
460W Delta Electronics PSU
-
- Lid
ja ik ben er ook al een jaar mee bezig, maar als het nog 1 jaar intensief studeren duurt dan hou ik er mee op. heb al genoeg zorgen aan me vwo opleiding
het kost veel tijd en moeite dus om te leren
dit zeg ik omdat sommige beginnen met amirka en noord afrika,weet je nog?mega mix map van mario ets1Maikelnovic schreef:Ik persoonlijk denk dat het inderdaad het handigste is om west europa later pas te doen, en om te beginnen bij polen, italie, frankrijk, spanje etc.laskan schreef:west europa is genoeg vind ik,jullie moeten aan de kant va polen en verder naar beneden en italie moet groter, enne frankrijk en portugal moeten erin. (HET IS MAAR EEN TIP)
als je in een echte vrachtwagen rijd,DENK NIET DAT HET ALS EEN SIMULATOR IS,RIJD VOORZICHTIG
Hangt er vanaf hoe je het bekijkt. Een uitbreiding in West-Europa is inderdaad het meest logisch, en juist daarom iets wat SCS zelf wellicht later doet (ze hebben immers al naar een kaart-uitbreiding gehint). Om dubbel werk te voorkomen is het daarom wellicht handig om zelf elders een uitbreiding te maken, waarbij het dan richting het oosten of noorden wordt.laskan schreef:dit zeg ik omdat sommige beginnen met amirka en noord afrika,weet je nog?mega mix map van mario ets1Maikelnovic schreef:Ik persoonlijk denk dat het inderdaad het handigste is om west europa later pas te doen, en om te beginnen bij polen, italie, frankrijk, spanje etc.laskan schreef:west europa is genoeg vind ik,jullie moeten aan de kant va polen en verder naar beneden en italie moet groter, enne frankrijk en portugal moeten erin. (HET IS MAAR EEN TIP)

Maar het is uiteraard aan de makers zelf

"Always remember you're unique, just like everyone else."
Ik zou ook wel willen skinnen.Lolsmurf schreef:Wat we wel nog zoeken zijn ervaren skinners, dus mensen die borden kunnen maken (zo realistisch mogelijk a la Snelwegfreak)
leren skinnen:http://www.youtube.com/watch?v=ADQNW6nL5TI
als dit niet lukt PM me dan.
als dit niet lukt PM me dan.
Borden maken lijkt me wel wat. Wat voor'n bestandsformaat moet dat zijn? zijn dat pixels of vectoren?
"Always remember you're unique, just like everyone else."