SCS Extractor
- truckerfan
- Lid
Re: SCS Extractor
Weet je zeker dat je de skin goed opgeslagen heb in de compressie methode?
Volvo FH är en trevlig lastbil från Sverige
Ja heb dr opgelet opslaan gedaan, ik snap t niet meertruckerfan schreef:Weet je zeker dat je de skin goed opgeslagen heb in de compressie methode?
- truckerfan
- Lid
Bij mij is het als ik dan op opslaan klik automatisch de skin veranderd naar die ik wil. Ik heb geen appart scs bestandje daarvoor
Maar hoesla je hem dan op met .scs erachter of anders? want als ik de scs open en dan de dds in dxtbmp open is het de skin die ik heb gemaakt alleen niet in gametruckerfan schreef:Bij mij is het als ik dan op opslaan klik automatisch de skin veranderd naar die ik wil. Ik heb geen appart scs bestandje daarvoor
- truckerfan
- Lid
Lees eerst is alle skin handleidingen op het forum. Daar staat het allemaal in. Hoe sla je je nieuwe paint op? Gebruik je opslaan als of gewoOn normaal opslaan?
gewoon norm.bmp en daarna gewoon als eurogoodies.dds bijv,truckerfan schreef:Lees eerst is alle skin handleidingen op het forum. Daar staat het allemaal in. Hoe sla je je nieuwe paint op? Gebruik je opslaan als of gewoOn normaal opslaan?
Bedankt maar de truck skin was me wel geluktTimmer schreef:even deze downloaden en dan even bekijken ,dan zal er al een hoop duidelijk worden
Handleiding
- truckerfan
- Lid
Je moet wel zorgen dan je bij het opslaan van paint niet ( opslaan als ) aanklikt. Gewoon normaal (opslaan)
ja dat doe ik want anders kan je hem niet laden in DXTBMPtruckerfan schreef:Je moet wel zorgen dan je bij het opslaan van paint niet ( opslaan als ) aanklikt. Gewoon normaal (opslaan)