Hijman schreef:ik snap het niet helemaal alleen er gaan echte bedrijven in komen (dit is wat ik begreep)
Ja dat is het dus...
Hijman schreef:ik snap het niet helemaal alleen er gaan echte bedrijven in komen (dit is wat ik begreep)
je hebt gelijk,maar ze moeten de map uitbreiden,het moet van ijsland tot en met turkije,dat vind ik pas echt europa,WIE IS ER MET ME EENS?ETS Rijder schreef:SCS Software heeft dat onderdeel voor Euro Truck Simulator 2 al erg goed aangepakt!
Bekijk de screenshots maar die SCS Software heeft vrijgegeven voor Euro Truck Simulator 2
pls man!gun mij! is map maken van iraq zo erg?wkt schreef:Ik wil niet vervelend zijn Laskan. We willen Iraq er helemaal niet in. Heb je wel eens een chaufeur gehoord ik ga een ritje Irak maken. Denk het niet. Turkeije komt echt als allerlaatst aan de beurt en dan alleen het europeese gedeelte. Heb je wel eens een map gemaakt?????
rgr left 1wkt schreef:De handleiding moet nog uit komen omdat ETS 2 ook nog uit moet komen. Die handleiding komt dan vanzelf te downloaden. En van mij mag jezelf een map maken van Irak.
Nu gaan we weer ontopic. ETS 2 Europa map
Deze post van je geeft al aan dat je totaal niet op de hoogte bent van de ontwikkelingen rond ETS 2. Ga eerst jezelf op de hoogste brengen alvorens dit soort onzin te plaatsen.fcvd schreef:ik vind dat ze de detail van wegen goed moeten aanpakken want in euro truck simulator german truck simulator zijn de wegen telkens hetzelfde. ook de borden zijn het zelfde. als ze voor elk land andre borden maken
& het gaat in dit Tropic ook over de uitbreiding van de ETS 2 map.roylabruyere schreef:Deze post van je geeft al aan dat je totaal niet op de hoogte bent van de ontwikkelingen rond ETS 2. Ga eerst jezelf op de hoogste brengen alvorens dit soort onzin te plaatsen.fcvd schreef:ik vind dat ze de detail van wegen goed moeten aanpakken want in euro truck simulator german truck simulator zijn de wegen telkens hetzelfde. ook de borden zijn het zelfde. als ze voor elk land andre borden maken