Hoi die vraag is idd al een paar keer geweest, maar bij deze gooi of zet je mods eens uit, en gebruik even alleen de TSM map mod. Start eens op en kijk wat hij dan doet. Waarschijnlijk conflict met een mod even testen.jbsystems schreef:Ik zit namelijk nu in Afrika met de TSM map 2.0.
Het probleem zit zo, dat ik dit deel niet op de kaart ziet.
Nu is het moeilijker om mijn vrachten bij de gewenste stad te selecteren, omwille ik die steden niet kan zien op de kaart.
Nu mijn vraag is dit zo, dat we de deel van Afrika enzo niet zien?
Of mis ik toevallig een mod van deze TSM pakket?
Zelf heb ik de volgende mods van TSM zitten:
- TSM map 2.0
- Streetsurfer's Trailerpack für TSM-Map 2.0
Het kan zijn dat deze vraag al geweest is, maar helaas is deze topic wat te groot geworden om het op te zoeken.
Thx voor de hulp en info.Calzone schreef:Waarschijnlijk heb je een mod in je mod folder met een game_data.sii bestand erin. Deze overschrijft die van de TSM map waardoor je niet meer voldoende kunt zoomen om de rest van de map te zien
net hetzelfde probleemsilbraak schreef:ik heb de map deruit moeten gooien want het spel stopte telkens op bepaalde punten (kruispunten en dergelijke) maar ik heb nieuwe game gestart met alle mods deruit behalve de map en daar lag het aan erg jammer want het is een mooie map