dat zou dik zijn zoon groot terijn beetje tussen de bedrijfjes klapperenwkt schreef:Dank je. Maar ik wordt er niet helemaal iets wijzer van.cojones schreef:Kan je hier wat mee?
http://www.leewardpro.com/articles/licp ... s-eur.html
Wat nog wel interessant is voor de map zijn de Veilingen die ze in een map voor ETS hebben gemaakt. Ik denk namelijk dat iedereen het zou waarderen als wij bij Amsterdam de veiling van Aalsmeer bouwen en bij Rotterdam Flora Holland Naaldwijk bouwen.
ETS 2 Europa Map.
- jarnelieftink13
- Lid
Re: ETS 2 Europa Map.
ether piraten aan de macht
Toegegeven die site is niet heel duidelijk...wkt schreef: Dank je. Maar ik wordt er niet helemaal iets wijzer van.
-
- Lid
Ik snap 't niet
Wat kun je met die site?

Naar aanleiding van vertraging SCS zal dit ook even moeten wachten.
- RB1110
- Lid
- Contacteer:
Denk ik ook je kan natuurlijk niet beginne als de game nog niet uit is.

HAVO: Half Afgemaakte Voortgezet Onderwijs.
Gave radiozender: https://eurotruckradio.com/
Die is gemaakt toen de multiplayer van ETS2 een beetje bekend werd.
Gave radiozender: https://eurotruckradio.com/
Die is gemaakt toen de multiplayer van ETS2 een beetje bekend werd.
Moest ge nog mensen zoeken, ik maak na de release Frankrijk en Spanje dus kunnen we er samen 1 groot project van maken ? Weet niet of Snelwegfreak nog meedoet maar heb een shitload aan skins en models van mn huidige Spain map...
- ETS Rijder
- Ere-Lid
- Contacteer:
Er zal vast wel een mogelijkheid bestaan om samen één grote map te maken 
Maar dan moeten we even de reactie van wkt afwachten

Maar dan moeten we even de reactie van wkt afwachten

Heb je een vraag? Schroom niet om (ons) te vragen.
Natuurlijk is dat prima
ik heb een vraag.
die parkeerplaatsen en zo worden die allemaal het zelfde? want dat is niet altijd zo mooi. je weet dan al waar je heen moet rijden. opzoeken waar je moet parkeren is ook leuk.
en waar halen jullie al die programma's vandaan? ik wil wel eens een keer mods maken en skinnen

en waar halen jullie al die programma's vandaan? ik wil wel eens een keer mods maken en skinnen

Ik heb ook een interessant vraagje:
Er komt een tijd dat jullie Zuid-Frankrijk gaan maken, en jullie maken de weg tussen Lyon en Marseille (A7 - Route du Soleil), maken jullie die weg dan ook lekker druk? Want in het echt is de A7 het hele jaar door enorm druk, heb ik pas gelezen.
Er komt een tijd dat jullie Zuid-Frankrijk gaan maken, en jullie maken de weg tussen Lyon en Marseille (A7 - Route du Soleil), maken jullie die weg dan ook lekker druk? Want in het echt is de A7 het hele jaar door enorm druk, heb ik pas gelezen.