ETS 2 Europa Map.
Re: ETS 2 Europa Map.
Btw iceman je moet dan van de tsm map verder gaan daaruit je stad bouwen dan druk je op build map duurt soms lang dan ga je naar eurontrucksimulator mod map maak je een nieuwe map aan je plaats daarin je europe.mbd je maakt er een zip file van dan zou hij erin moeten staan vervolgens maak je er een scs file van en is het een mod let wel op ald je een stad toevoegd en je het hem benoemd dat je ook alles moet aanpassen in de def en base dus bv in je city.sii endie moet je ook weer in je mod map gooien 

ik zeur niet, ik vraag het gwnscaniaforlive schreef:Je moet niet zo zeuren als je alles goed door leest lees je wel wat je zoekt. En anders is het er nog niet.fredjes schreef:hooi
word italie ook nog veder uitbreidt?
want zie verschillende steden op de borden staan maar niet op de kaart en etc.......
hoe zit het met slovenie en kroatie??
want vind beetje vreemd op forums mag je gaan vragen, en dat is geen zeuren
eerst nadenken voordat je wat zegt!!1
maar op sommige wegborden staan ljubiana, maribor, monte carlo, napoli etc........
is dat een fout of komen die steden LATER in, andere delen??
- scaniaforlive
- Lid
- Contacteer:
Ja oke daar heb je een punt.
Maar als ik eerlijk mag zijn, is er wel vaker gezegt welke steden er per deel inkomen en dan er ook een begin word gemaakt naar andere steden die er in de toekomst allemaal in komen.
Maar als ik eerlijk mag zijn, is er wel vaker gezegt welke steden er per deel inkomen en dan er ook een begin word gemaakt naar andere steden die er in de toekomst allemaal in komen.
--------------------------------
Loud Pipes Save Lives
My Sport Is Transport

- RB1110
- Lid
- Contacteer:
Je moet trouwens niet meteen zo fel reageren. Dat is voor sommigen handiger, want sommige mensen hebben last van dat ze snel boos worden. Dat kan door dit niet te doen voorkomen worden.scaniaforlive schreef:Je moet niet zo zeuren als je alles goed door leest lees je wel wat je zoekt. En anders is het er nog niet.fredjes schreef:hooi
word italie ook nog veder uitbreidt?
want zie verschillende steden op de borden staan maar niet op de kaart en etc.......
hoe zit het met slovenie en kroatie??
HAVO: Half Afgemaakte Voortgezet Onderwijs.
Gave radiozender: https://eurotruckradio.com/
Die is gemaakt toen de multiplayer van ETS2 een beetje bekend werd.
Gave radiozender: https://eurotruckradio.com/
Die is gemaakt toen de multiplayer van ETS2 een beetje bekend werd.
Tis en beetje logisch eh dat die Namen op die borden staan,in het echt staat het er toch ook.
nah k reageerde niet zo fel, viel wel mee
meestal staan op die borden xxxxxxx en nu steden die dr niet op de kaart staan
nja dan vraag k het gewoon even, of mag dat tegenwoordig ook alweer niet meer
maar het is nu helder.
meestal staan op die borden xxxxxxx en nu steden die dr niet op de kaart staan
nja dan vraag k het gewoon even, of mag dat tegenwoordig ook alweer niet meer
maar het is nu helder.
@ fredjes ,dat was denk ik ook niet aan jou gericht,vragen mag altijd maar gelieve eerst de zoekfunctie gebruiken en staat het daar niet bij dan kun je het altijd vragen 

- alexander1997
- Lid
Ik heb liever dat er steden, die er niet zijn op de borden staan dan van die achterlijke kruisjes.... Weet niet hoe jullie er over denken hoor xD 

Mijn rit verslagen naar Scandinavië/Italië: http://www.kleinebrummi.blogspot.com
- driverjan
- Lid
- Contacteer:
Mee eens, immers kun je daar toch niet heen rijden. En het lijkt me voor de bouwers makkelijker te weten waar eventueel weer te beginnen. Daarnaast nog even melden dat het steeds mooier en beter word petje af.
binnenkort zullen de plannen voor deel 3 bekend worden. waar we dan weer zo'n twee maanden gaan bouwen