heb al gezocht maar vind alleen snelheids verhogers dat je 120 kan rijden..AIM1977 schreef:Google is je vriendstefanneke schreef:link doet het niet meer?
ETS 2 Europa Map.
- stefanneke
- Lid
Re: ETS 2 Europa Map.
- driverjan
- Lid
- Contacteer:
Idd opgelost inmiddels, bij win8 dus niet op de snelkoppeling maar bij je apps veranderen. rechter muis bestands locatie ets2 openen en die snelkoppeling aanpassen, je moet er maar op komen
.
Mijn dank voor de ondersteuning en hulp.

Mijn dank voor de ondersteuning en hulp.
spel ziet dr fantastich uit, mooie uitbreiding, mijn complimenten
mooie steden, borden, mensen die lopen en fietsen op de weg.
perfect, hier kan k wel aan plezier beleven, op na de nieuwe uitbreiding
wat zal het worden??????? spanje, scandinavie of vedere uitbreidng van frankrijk????
ben benieuwd, maar k toer hier nog wel wat km door
mijn compimenten!!
mooie steden, borden, mensen die lopen en fietsen op de weg.
perfect, hier kan k wel aan plezier beleven, op na de nieuwe uitbreiding
wat zal het worden??????? spanje, scandinavie of vedere uitbreidng van frankrijk????
ben benieuwd, maar k toer hier nog wel wat km door
mijn compimenten!!
Frankrijk ben ik mee bezig, en Spanje zal wss in het 3 de deel komen. Zoals je al had kunne leze komen der in Nederland ook 2 nieuwe steden erbij. Scandinavie is nog niet zeker als ze dat niet doen dan zal ik me er wel mee bezig houden. 

welke 2 nieuwe nederlands steden komen dr bij??
utrecht?
maastricht?
arnhem?
ofiets anders??
utrecht?
maastricht?
arnhem?
ofiets anders??
heren mappers, skinners modders !
jullie verdienen een dikke proficiat voor wat jullie tot nu toe op de kaart hebben gezet
ga vooral zo door !!
ik bewonder dat jullie je tijd en energie erin willen steken
laat je niet gek maken van mensen die niet van alles tevreden zijn, (er is tog nog geen kok gevonden die koken kon naar alle monden !)
als ik een bug zie zal ik hem wel pm sturen anders gaan ze er weer op reageren !
succes
jullie verdienen een dikke proficiat voor wat jullie tot nu toe op de kaart hebben gezet

ga vooral zo door !!
ik bewonder dat jullie je tijd en energie erin willen steken

laat je niet gek maken van mensen die niet van alles tevreden zijn, (er is tog nog geen kok gevonden die koken kon naar alle monden !)
als ik een bug zie zal ik hem wel pm sturen anders gaan ze er weer op reageren !

succes

Allereerst hulde voor de nieuwe map hij is prachtig.
Maar ik heb een idee, als jullie er wat mee kunnen is dat mooi, is het knudde vergeten we het snel.
Is het misschien een leuk idee om bij de bloemenveiling in Aalsmeer ( Die komt er toch in Deel3) een grote hal te maken waar je met je truck in kan rijden, het is maar een idee.
Maar ik heb een idee, als jullie er wat mee kunnen is dat mooi, is het knudde vergeten we het snel.
Is het misschien een leuk idee om bij de bloemenveiling in Aalsmeer ( Die komt er toch in Deel3) een grote hal te maken waar je met je truck in kan rijden, het is maar een idee.
lol, vlakbij tunis zag ik een ufo, best wel grappig:)
Maastricht en Aalsmeerfredjes schreef:welke 2 nieuwe nederlands steden komen dr bij??
utrecht?
maastricht?
arnhem?
ofiets anders??
word italie ook nog veder uitbreidt?
want zie verschillende steden op de borden staan maar niet op de kaart en etc.......
hoe zit het met slovenie en kroatie??
want zie verschillende steden op de borden staan maar niet op de kaart en etc.......
hoe zit het met slovenie en kroatie??