@jobkuh ben jij al nieuwe steden ingereden of tegen gekomen in je vrachtlijst?
ik nog niet en zit alweer op level 6.
@wkt waarom zijn de nieuwe gedeeltes niet geschikt gemaakt voor versie 1.2.5.1?
jullie hebben volgens mij de meeste steden getest op bugs in deze versie.
aangezien ik de 1.3.1 versie nog niet lekker vind lopen ten opzichte van de 1.2.5.1 versie
vind ik het jammer dat ik eigenlijk verplicht wordt om een versie te gebruiken die ik nog niet wil
om met jullie mooie map te rijden.
kunnen jullie niet overwegen om een aanpassing te maken zodat hij het ook met de 1.2.5.1 versie doet.
ik denk dat in niet de enige ben in europa die er zo over denkt.
Gr.willy1962
ETS 2 Europa Map.
Re: ETS 2 Europa Map.
Willy ik ben er ook niet mee eens dat ze hem alleen voor de 1.3.1 versie gemaakt is. Maar goed ik ben alleen skinner en de bouwers bepalen. Ik zal ze het melden. Er komt nog een 2.1 versie met verbeteringen. wellicht maken ze die voor alle serieswilly1962 schreef:@jobkuh ben jij al nieuwe steden ingereden of tegen gekomen in je vrachtlijst?
aangezien ik de 1.3.1 versie nog niet lekker vind lopen ten opzichte van de 1.2.5.1 versie
vind ik het jammer dat ik eigenlijk verplicht wordt om een versie te gebruiken die ik nog niet wil
kunnen jullie niet overwegen om een aanpassing te maken zodat hij het ook met de 1.2.5.1 versie doet.
Gr.willy1962
Pff nieuw game wie heeft er nog een cheat voor het geld en level ?? want cheat enige duurt lang man :p
Mensen serieus zijk toch niet eens over alles wees blij dat mensen mappe voor je maken als je alleen commentaar heb ga dan zelf een map maken als je het toch zo goed kan.
Dan kan je beter helemaal niksmeer Public maken.

Google is je vriendstefanneke schreef:link doet het niet meer?
Eens een DAF, altijd een DAF https://www.facebook.com/pages/Alex-zn-Truckfotografie/1469495776700036
dank je wel voor je antwoord en dat je wat voor ons wil doen.wkt schreef:Willy ik ben er ook niet mee eens dat ze hem alleen voor de 1.3.1 versie gemaakt is. Maar goed ik ben alleen skinner en de bouwers bepalen. Ik zal ze het melden. Er komt nog een 2.1 versie met verbeteringen. wellicht maken ze die voor alle serieswilly1962 schreef:@jobkuh ben jij al nieuwe steden ingereden of tegen gekomen in je vrachtlijst?
Gr.willy1962
meer kan ik niet vragen van je.
gewoon afwachten maar.
- scaniaforlive
- Lid
- Contacteer:
Ik snap dat er veel mensen zijn die niet tevreden zijn met dit deel. Dan zou ik zeggen ga het lekker zelf doen. Dit werk wat hun doen is in hun vrije tijd. Ze maken er ook mooi werk van en er zal wel een fout in zitten, maar zoals WKT al zegt het is een basis. Later in dit jaar of volgend jaar zullen alle problemen beter worden gemaakt of eruit worden gehaald. Ik zou zeggen wees blij dat ze dit voor jullie en mij doen!!!!!
Ik weet zelf wel hoe moeilijk het is om te mappen heb het namelijk ook geprobeerd. Maar ik ben er mee gestopt omdat ik er gewoon niks meer van snapte ik heb alle respect voor de jongens en misschien meisjes die dit voor ons mogelijk maken.
Ik zou zeggen wat minder zeuren en wat meer plezier hebben met de map.
Ik weet zelf wel hoe moeilijk het is om te mappen heb het namelijk ook geprobeerd. Maar ik ben er mee gestopt omdat ik er gewoon niks meer van snapte ik heb alle respect voor de jongens en misschien meisjes die dit voor ons mogelijk maken.
--------------------------------
Loud Pipes Save Lives
My Sport Is Transport

je hebt helemaal gelijk ik heb het ook geprobeerd wat een werkscaniaforlive schreef:Ik snap dat er veel mensen zijn die niet tevreden zijn met dit deel. Dan zou ik zeggen ga het lekker zelf doen. Dit werk wat hun doen is in hun vrije tijd. Ze maken er ook mooi werk van en er zal wel een fout in zitten, maar zoals WKT al zegt het is een basis. Later in dit jaar of volgend jaar zullen alle problemen beter worden gemaakt of eruit worden gehaald. Ik zou zeggen wees blij dat ze dit voor jullie en mij doen!!!!!
Indd, we kunnen het ook doen dat we het helemaal afmaken dan mogen jullie een jaar wachten zonder updates. Maar dat zulle jullie wel niet willen.
- scaniaforlive
- Lid
- Contacteer:
En dan krijg je daar weer gezeur over dat er geen updates komen.
JE MOET GEWOON NIET ZO ZEUREN EN MAAR TEVREDEN ZIJN MET WAT JE VAN HUN KRIJGT!!!!!!
JE MOET GEWOON NIET ZO ZEUREN EN MAAR TEVREDEN ZIJN MET WAT JE VAN HUN KRIJGT!!!!!!
Loud Pipes Save Lives
My Sport Is Transport