ETS 2 Europa Map.
-
- Lid
Re: ETS 2 Europa Map.
Het is echt gaaf gedaan! Ik heb zelfs een helicopter boven de weg zien hangen 

een nieuwe beginnenfredjes schreef:hai
moet je weer een nieuwe game beginnen?
of kun je veder met de huidige?
alvast bedankt
- driverjan
- Lid
- Contacteer:
Heeft ook te maken met je mods, als je ze nog niet ziet dan alleen de map mod erin zetten en eens kijken, zo steeds wat mods erbij tot je weet welke het probleem geeft.basmoormann schreef:dat is best jammer want dan kan je nooit zien waar je bent.wkt schreef:naar beneden rijden. Dat probleem is niet verholpen omdat er eigenlijk buiten de kaart is gebouwdbasmoormann schreef:ik heb de map gedownload, en het ziet er erg mooi uit.![]()
alleen ik kan de nieuwe landen onderaan op de kaart niet zi0en.
wat is daar aan te doen?
-
- Lid
TSM_Map_2.0.scs
zjpm_ss_tsm2.scs
Ik heb deze 2 mods geinstalleerd. Nu crash ik zodra ik de intro heb gezien met deze error:
00:01:49.059 : <ERROR> .\m_manager.cpp(1226): ?alloc_mem@memory_manager_t@prism@@QAEPAXIPAVc_item_t@2@@Z: [mem] unable to get an empty memory block...
Nou is mijn duits niet zo goed:
Um dieses Modpack zu verwenden müsst Ihr Eurem ETS 2 einen Mempool von mindestens 600 zur Verfügung stellen.
Maar waar doe ik dit instellen?
zjpm_ss_tsm2.scs
Ik heb deze 2 mods geinstalleerd. Nu crash ik zodra ik de intro heb gezien met deze error:
00:01:49.059 : <ERROR> .\m_manager.cpp(1226): ?alloc_mem@memory_manager_t@prism@@QAEPAXIPAVc_item_t@2@@Z: [mem] unable to get an empty memory block...
Nou is mijn duits niet zo goed:
Um dieses Modpack zu verwenden müsst Ihr Eurem ETS 2 einen Mempool von mindestens 600 zur Verfügung stellen.
Maar waar doe ik dit instellen?
-
- Lid
Ik zou zeggen haal de onderste mod er uit en gebruik bijv de trailer splitter pack die gebruik ik ook en werkt wel. Maar wel even naar overige mods of die geen problemen geven! En sowieso een nieuw profiel beginnen!
-
- Lid
Ah, heb het gevonden: -mm_pool_size 2000 bij je snelkoppeling van ETS2 toevoegen.
Wel jammer van de trailer pack dat het meteen alles in de shops te kopen valt op level 1...
Wel jammer van de trailer pack dat het meteen alles in de shops te kopen valt op level 1...
- biochazard
- Lid
Hallo als eerst mijn complimente uit naar de makers van de nieuwe map
Ik heb nu wel een vraag over de begrenzer in map 1.2 en 1.5 was dat 130kmh en nu kan ik niet harder dan 110kmh klopt dat?
Ik heb nu wel een vraag over de begrenzer in map 1.2 en 1.5 was dat 130kmh en nu kan ik niet harder dan 110kmh klopt dat?
SCANIA \8/ THE BEST THERE IS
..........V..........
..........V..........
vraag @ wkt:
doet de nieuwe TSM map 2.0 het nou wel of niet bij ETs2 versie:1.2.5.1
als je een nieuwe game begint.
als het niet werkt zou ik dat heel jammer vinden.
ik lees je antwoord wel.
doet de nieuwe TSM map 2.0 het nou wel of niet bij ETs2 versie:1.2.5.1
als je een nieuwe game begint.
als het niet werkt zou ik dat heel jammer vinden.
ik lees je antwoord wel.
werkt niet bij 1.2.5.1
jammer en k..
dat je moet ugraden om mee te kunnen spelen.
dat je moet ugraden om mee te kunnen spelen.