nice film editing skills die video is gewoon zoooo nice geedit
die map release is 2 dagen na mijn verjaardag
ik ben de 20e jarig dat is gewoon ideaal want ik heb ets 2 gevraagd voor mijn verjaardag
speel nu nog met een iligale versie
ETS 2 Europa Map.
- truckerfan
- Lid
Re: ETS 2 Europa Map.
ja dat is waar ik ben bezig aan de map ben nu aan gent bezig dan antwerpen dan bruggen verder zal ik kijken of der nog iets kan gedaan worden van citys voor belgieLRT schreef:in de buurt van de zee kan nog een heel stuk bij zeebrugge bvb gent en charleroi zijn mooie mogelijkheden waar in het echt ook veel industrie zit en mogelijkheden voor speciale zaken in te stekeniceman schreef:vind ik ookstefanneke schreef:belgië mag ook wel groter vind ik
-
- Lid
misschien al meerdere keren gevraagt maar wanneer komt de update?
lees even een pagina terug en bekijk dat mooie filmpje en je zal het ziendaf-driver schreef:misschien al meerdere keren gevraagt maar wanneer komt de update?
- stefanneke
- Lid
in de buurt van de zee kan nog een heel stuk bij zeebrugge bvb gent en charleroi zijn mooie mogelijkheden waar in het echt ook veel industrie zit en mogelijkheden voor speciale zaken in te steken[/quote]
ja dat is waar ik ben bezig aan de map ben nu aan gent bezig dan antwerpen dan bruggen verder zal ik kijken of der nog iets kan gedaan worden van citys voor belgie[/quote]
super
ja dat is waar ik ben bezig aan de map ben nu aan gent bezig dan antwerpen dan bruggen verder zal ik kijken of der nog iets kan gedaan worden van citys voor belgie[/quote]
super

zit jij ook dan bij het team van wkt?
nee hoor gewoon mensen die vroegen of der nog steden bij komen in belgie en ik was al bezig met wat groter te maken van belgie om dat der te veel vraag naar is van vriendengerben272 schreef:zit jij ook dan bij het team van wkt?
ja dat is waar ik ben bezig aan de map ben nu aan gent bezig dan antwerpen dan bruggen verder zal ik kijken of der nog iets kan gedaan worden van citys voor belgie[/quote]stefanneke schreef:in de buurt van de zee kan nog een heel stuk bij zeebrugge bvb gent en charleroi zijn mooie mogelijkheden waar in het echt ook veel industrie zit en mogelijkheden voor speciale zaken in te steken
super

van waar ben jij ? ik van gent zelf