Dit gaat nu over een probleem van iemand die niet weet hoe je iets uit moet pakken. Dat heb niks met de map te maken.driverjan schreef:Hoi blijft je capslock hangen ??. Dit gaat ook over ets 2 de map. Er zijn meerdere die problemen hebben met de map, lijkt me dat die mensen dan gaan vragen, of zie jij dit anders.wkt schreef:JONGENS MAAK EVEN EEN ANDERE TOPIC AAN VOOR DIT SOORT PROBLEMEN.
HIER HEBBEN WE HET OVER DE EUROPA MAP VAN ETS 2.
ETS 2 Europa Map.
Re: ETS 2 Europa Map.
ben het met het bovenstaande eens. dat van wkt dan.
want ik zie meer vragen dan nieuwe info over de map.
- driverjan
- Lid
- Contacteer:
Inmiddels is het probleem opgelost, en betreffende persoon is ook gelukkig en speelt de nieuwe map. En zo hoort het elkaar helpen en daar waar nodig ondersteunen.Hijman schreef:ben het met het bovenstaande eens. dat van wkt dan.
vind ik ook en tog gin de vraag over de map wand de persoon kon de map niet spele en had hulp van mensen nodig zo als van jou goed gedaan en zeg wel somige hebben hulp nodig voor dingen en wij zijn der voor te helpedriverjan schreef:Inmiddels is het probleem opgelost, en betreffende persoon is ook gelukkig en speelt de nieuwe map. En zo hoort het elkaar helpen en daar waar nodig ondersteunen.Hijman schreef:ben het met het bovenstaande eens. dat van wkt dan.
gr
ja dat snap ik wel dat jullie die hulp willen geven. Das mijn probleem niet.iceman schreef:vind ik ook en tog gin de vraag over de map wand de persoon kon de map niet spele en had hulp van mensen nodig zo als van jou goed gedaan en zeg wel somige hebben hulp nodig voor dingen en wij zijn der voor te helpedriverjan schreef:Inmiddels is het probleem opgelost, en betreffende persoon is ook gelukkig en speelt de nieuwe map. En zo hoort het elkaar helpen en daar waar nodig ondersteunen.Hijman schreef:ben het met het bovenstaande eens. dat van wkt dan.
gr
alleen veel van deze berichten in dit topic gaan over de problemen met de map, daar zou een apart topic voor kunnen komen. Deze gewoon voor de info & vorderingen + de reactie op de vorderingen.
Zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.
Ik weet door deze discussie word dit topic ook niet overzichtelijk.
Hier weer wat screens van Marocco

- scaniaforlive
- Lid
- Contacteer:
Mooi gemaakt!
--------------------------------
Loud Pipes Save Lives
My Sport Is Transport

-
- Lid
Wooow, uitbreiding in de zandbak
Marocco here i come(als de update uit is
)
Alles ziet er weer piekfijn uit
euh, wkt, kunnen wij ook de ramptoerist uithangen? Prachtig gedaan die vlieger

Marocco here i come(als de update uit is

Alles ziet er weer piekfijn uit

Mooi, alleen dat neergestorten vliegtuig vind apart.
het is een klere eind in de zandbak. met meerder dingen waar je naar kan kijken. Roestige wagens langs de weg enz.Tasmanian_Devils_Bro schreef:Wooow, uitbreiding in de zandbak![]()
Marocco here i come(als de update uit is)
Alles ziet er weer piekfijn uit![]()
De steden die er in Afrika bijkomen zijn: Tanger, Casablanca, Rabat, Oujda, Meknes, Djelfa en Traret. eerste 5 marokko.