Dus gewoon eurogoodies.dds en zoals die huifoplegger dan?truckerfan schreef:Company en dan het bedrijf wat je wilt vervangen dus bijv. eurogoodies. dan kies je Paintjob_eurogoodies.dds en die sleep je in dxtbmp.
SCS Extractor
Re: SCS Extractor
- truckerfan
- Lid
Ik zou het anders doen zoals ik het gedaan had. een trailer downloaden en dan de skin veranderen. veel makkelijker en dan weet je al waar je moet tekenen.
Volvo FH är en trevlig lastbil från Sverige
Maar je kan voor ETS 2 toch geen trailer downloaden of bedoel je een trailer met skin?truckerfan schreef:Ik zou het anders doen zoals ik het gedaan had. een trailer downloaden en dan de skin veranderen. veel makkelijker en dan weet je al waar je moet tekenen.
- truckerfan
- Lid
Ja dat bedoel ik en dan gewoon openen met winrar en skinnen.
oke ik zal het proberen, bedankt alvast!truckerfan schreef:Ja dat bedoel ik en dan gewoon openen met winrar en skinnen.
- truckerfan
- Lid
Oke graag gedaan, als je hulp nodig heb hoor ik het wel. maar kan zijn dat ik morgen pas weer antwoord geef
mvg

en zoals trucks skinnen?truckerfan schreef:Ja dat bedoel ik en dan gewoon openen met winrar en skinnen.
- truckerfan
- Lid
Dat kan ook hetzelfde of uit de base.scs naar Trucks > upgrade > paintjob > bijv. daf xf
Heb dat gedaan maar dan krijg je een rare paintjob waarin je deuren enz niet kan herkennen? Doe ik dan iets fout?truckerfan schreef:Dat kan ook hetzelfde of uit de base.scs naar Trucks > upgrade > paintjob > bijv. daf xf
- truckerfan
- Lid
Nee je zit daar goed. om het makkelijker te maken kan je een template downloaden. daar kan je zien waar je tekent.