Euro Truck Simulator 2
Re: Euro Truck Simulator 2
@ jz trucking, ja dat is gekopieerd van die weg achter frankfurt in gts precies zelfde bochten..
- Snelwegfreak
- Lid
Ik denk dat SCS of een beetje lui is of gewoon teveel te doen heeft waardoor ze een stukje GTS gekopieerd hebben. Ik denk zelf het eerste maar ga uiteraard uit van het tweede. 

- Davy.de.Fauw
- Lid
-
- Lid
ja, klopt. dat vind ik echt een minpunt. ik hoop niet dat we meer gekopieerde dingen zullen zien in ets2 van gts, of ukts.Littlegonzo schreef:@ jz trucking, ja dat is gekopieerd van die weg achter frankfurt in gts precies zelfde bochten..

Hoop allemaal maar niet te hard op een super-spel, dan kan het spel iets meer meevallen als dat je denkt dat het een superspel word..
SCS zal er zeker en vast veel moeite en tijd insteken, maar het is maar een klein bedrijfje dus een groot budget hebben ze ook niet.
Mijn gok is dat er veel kritiek op dit spel zal komen (ik kan mis zijn, dat zien we dan wel)
weer veel lange snelwegen en kleine stadjes,
ze laten prachtige screens zien, maar zijn die plaatsen ook allemaal toegankelijk?? Dit was niet het geval in GTS.
Achja, als ze het stuurprobleem maar opgelost hebben ben ik al lang blij! :p
SCS zal er zeker en vast veel moeite en tijd insteken, maar het is maar een klein bedrijfje dus een groot budget hebben ze ook niet.
Mijn gok is dat er veel kritiek op dit spel zal komen (ik kan mis zijn, dat zien we dan wel)
ze laten prachtige screens zien, maar zijn die plaatsen ook allemaal toegankelijk?? Dit was niet het geval in GTS.
Ik ben wel erg benieuwd welke 60 plaatsen er in voor gaan komen. Aangezien er tot nu toe een stuk of 13 bekend gemaakt zijn.
Euro Truck Simulator 2 is gewoon een geweldig spel.
Huidige versie die ik gebruik: 1.2.5
Huidige versie die ik gebruik: 1.2.5
he jongens zal scs ook zijn in gamescom bij de stand van pc games om ets 2 te tonen 

- Snelwegfreak
- Lid
Nu in het Nederlands?
snoepy bedoeld of scs ook bij gamebuers in duistland is 

-
- Lid
Ik download de demo en dan zie ik het wel, er zijn altijd minpunten en een spel kan toch ook niet helemaal top zijn?xPzAiKo schreef:Hoop allemaal maar niet te hard op een super-spel, dan kan het spel iets meer meevallen als dat je denkt dat het een superspel word..
Ik vind het allang top dat SCS vooruit gaat qua, vrachtwagens en omgeving.