bij gts staat de download van een daf mamoet 8x4, als ik deze in mijn mod map plaats doet gts het niet meer.
ik heb al mijn andere mods dan uit de mod map, maar dan werkt het spel nog steeds niet
Ik dacht dat het vrij eenvoudig was je truck geschikt te maken voor een hogere versie. Als ik het mij goed herinner moet je uit de definitie de game points en vehicle class verwijderen. Ik weet het niet meer zo goed, maar als je niets van definities kent kun je die wel hier plaatsen. Ik heb wel GTS maar niet 1.32 dus ik kan het zelf niet testen.
Scania R420 6X2 J. De Kleijn BV Venlo / Walkro Group Ik geef geen aandacht aan requests via PB. Gelieve hier rekening mee te houden!
het bestand is een scs bestand, dus weet niet goed hoe je daar de definitie van veranderd..
misschien heeft iemand een alternatief om er in te krijgen ofzo:)
Open je .SCS met WinRAR ga dan naar "vehicle->truck->definition" en daar staat een .SII bestand, zou je dat bestand kunnen uploaden en hier plaatsen, of de inhoud van dat bestand hier plaatsen?
Scania R420 6X2 J. De Kleijn BV Venlo / Walkro Group Ik geef geen aandacht aan requests via PB. Gelieve hier rekening mee te houden!
ik ga het is even proberen, misschien heb ik wat hulp nodig bij het plaatsen van die bestanden, want weet niet precies hoe dat gaat. Moet alleen even winRAR downloaden