Een Map
Een Map
Ik zoek een mooie map met veel grote bedrijfstereinen waar veel trailers naast elkaar staan, ik heb wel eens gezien en daar stonden er veel DHL trailer naast elkaar. Weet iemand hoe deze Map noemt?

Het is pas een Zweed als het Scania of Volvo heet
Dun is de Mode, Dik is de Stijl!
Like Danmark - Holland Style at Facebook
Re: Een Map
Europe Rebuilding Map is wat je zoekt 

- RB1110
- Lid
- Contacteer:
Ik heb ook een map gevonden en daar staan pallets gewoon op het terrein zelf, daar moet je dus omheen rijden om bij de plek van de trailer te komen.
Het zijn trouwens niet alleen pallets maar het was een voorbeedje
Het zijn trouwens niet alleen pallets maar het was een voorbeedje

HAVO: Half Afgemaakte Voortgezet Onderwijs.
Gave radiozender: https://eurotruckradio.com/
Die is gemaakt toen de multiplayer van ETS2 een beetje bekend werd.
Gave radiozender: https://eurotruckradio.com/
Die is gemaakt toen de multiplayer van ETS2 een beetje bekend werd.
Is die map ook voor 1.4.12? Of moet ik dan TSM 4.X hebben?
Ik ben ook op zoek naar een mooie map met wat extra's en bekende bedrijven/pompen etc.
Bedankt
Ik ben ook op zoek naar een mooie map met wat extra's en bekende bedrijven/pompen etc.
Bedankt
Beide genoemde mappen zijn voor 1.4.x. Die mod die RB1110 noemt is leuk, maar als je haast hebt is het alleen maar vervelend, plus dat niet alle bedrijven terreinen te bereiken zijn met alle trailers.
Bedankt voor de reactie.Calzone schreef:Beide genoemde mappen zijn voor 1.4.x. Die mod die RB1110 noemt is leuk, maar als je haast hebt is het alleen maar vervelend, plus dat niet alle bedrijven terreinen te bereiken zijn met alle trailers.
Ik ben zoals ik zei op zoek maar een map met een mooie omgeving met wat extra's, nieuwe wegen, steden en aanpassingen die het rijden leuker maken, eventueel de graphics ook.
Daarnaast een mod voor overig verkeer, echte merken auto's etc.
Ik had dus TSM 4.x en Mega Traffic Mod V4.3 in gedachten, is dit wat ik zoek?
Eventueel TSM Trailer Pack Heavy als aanvulling.
Scandinavië map is wat minder uitgebreid, maar wel mooier gemaakt vind ik. TSM ziet er nogal afgeraffeld uit.
@Calzone
Welke map en andere mods zouden aan te raden zijn als je naar mijn wensen kijkt?
Welke map en andere mods zouden aan te raden zijn als je naar mijn wensen kijkt?
Scandinavië map mod en de Project Realism mod. In die laatste zitten namelijk de dingen als meer AI, echte logo's, enz 

Bedankt! Ik ga ze proberen!