Ik zie ook een irritant fenomeen opdoemen bij diverse downloadsites. Het plaatsen van watermerken op ingestuurde afbeeldingen.
Het resultaat? Andere sites nemen het over, gummen of knippen het watermerk weg en plaatsen dan hun eigen. Ik heb nu a verschillende afbeeldingen gezien waar 3 vlekken op zitten omdat 3 webmasters hebben lopen gummen..
Laat die watermerken gewoon weg, want ze worden toch weggehaald en dat komt de kwaliteit en professionaliteit van de website ook niet ten goede.
Euro Truck Simulator 2
Re: Euro Truck Simulator 2
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
dat ben ik helemaal met je eens, de meeste mensen downloaden op hoe de foto eruit ziet, en als dat het minder mooi maakt zouden misschien wel minder mensen hem downloaden, terwijl het een hele goede mod is
Liever 6 die drinken, dan 8 die niet klinken!!!

-
- Lid
tja, dat is nou het trieste. Mensen slopen gewoon hun eigen hobby. om beter te zijn dan andere door aparte mods te leveren.. tja.. vind dat gewoon onzin..
ik ook, en dat vind de meerderheid hier wel denk

-
- Lid
Net zoals dit, (skin van bart)
Allemaal kalken ze er een naam op van de website, tijdverspilling... EN wat heeft het voor nut? Bart is toch de maker? Ets.lt (bijvoorbeeld) heeft er dan toch niks mee te maken?

Allemaal kalken ze er een naam op van de website, tijdverspilling... EN wat heeft het voor nut? Bart is toch de maker? Ets.lt (bijvoorbeeld) heeft er dan toch niks mee te maken?

En zo ziet de versie van gamemoding eruit;

echt zo, en het maakt de foto alleen maar minder mooi, vind ik

Ja hier valt het nog mee, dit ziet er al wat lelijker uit :ptruckboy6 schreef:echt zo, en het maakt de foto alleen maar minder mooi, vind ik

Hier hebben ze er maar een stuk afgeknipt

ets2.lt is eigenlijk de enige die zo opvallend watermerkt, gelukkig ken ik Mindaugas de webmaster redelijk goed. Misschien kan ik hem ompraten haha
-
- Lid
Hahaha ik vind dat zo lelijk he... ;p
ik ook, en wat schiet je er nou mee op??