ETS 2 Europa Map.
-
- Lid
Re: ETS 2 Europa Map.
En het is me gelukt, map versie 2.0 wil in geen geval werken, ik wou deze nogmaals downloaden en vond versie 2.1.7 wat onmiddellijk werkte
waar heb je die gevonden??Tasmanian_Devils_Bro schreef:En het is me gelukt, map versie 2.0 wil in geen geval werken, ik wou deze nogmaals downloaden en vond versie 2.1.7 wat onmiddellijk werkte
-
- Lid
op die Lithouwse site, staat wel als 2.1 aangegeven, na download staat er V2.1.7fredjes schreef:waar heb je die gevonden??Tasmanian_Devils_Bro schreef:En het is me gelukt, map versie 2.0 wil in geen geval werken, ik wou deze nogmaals downloaden en vond versie 2.1.7 wat onmiddellijk werkte
Verder met Maastricht, aan het kruispunt kunne we aan de stad zelf beginne.

Hoe ga je het oplossen in Maastricht? Oude situatie? Een toekomstfantasie of de huidige chaos? 

Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
Voorlopig de oude omdat het anders niet gaat...
Miss dat in een andere update de tunnel erin komt maar in deze zal het zo komen.
Miss dat in een andere update de tunnel erin komt maar in deze zal het zo komen.
Dit gaat toch over de tsm map?? Zoja als 3.0 uit komt moet ik dan een nieuwe profiel aan maken, ik heb namelijk 2.1 met de 2.1.1 bugfix, of kan ik gewoon door gaan op mijn huidig profiel??
Voor de duizendste keer JA je moet een nieuw profiel beginnen
- biochazard
- Lid
ik had een paar pagina's terug gelezen dat als je kaart niet volledig kunt zien je alle mod's er uit moest halen.en dan de map mod eerst er in en dan weer de rest van je mod's maar hoe.zit dat als.je een stand alone hebt?
ij wil niet weer helemaal over nieuw moeten starten dan laat ik de.map er wel uit
ij wil niet weer helemaal over nieuw moeten starten dan laat ik de.map er wel uit
SCANIA \8/ THE BEST THERE IS
..........V..........
..........V..........
- driverjan
- Lid
- Contacteer:
Zal het kort houden, als je standalone mod het probleem is dan weet je genoeg. Maar haal eerst je mods er eens uit de map alleen even starten en kijken. Daarna je mods 1 voor 1 terug kom je er vanzelf achter welke mod het niet doet.biochazard schreef:ik had een paar pagina's terug gelezen dat als je kaart niet volledig kunt zien je alle mod's er uit moest halen.en dan de map mod eerst er in en dan weer de rest van je mod's maar hoe.zit dat als.je een stand alone hebt?