ETS 2 Europa Map.
- driverjan
- Lid
- Contacteer:
Re: ETS 2 Europa Map.
Vreemd zijn idd meer die er last van hebben, hier loopt ie goed. Misschien kan een van de map bouwers een verklaring geven hiervoor.
-
- Lid
Hier nog zo 1 met problemen, ook laatste versie van spel en map en de map als enige mod en nog niet werken, al getest met andere mappen(ook als enige mod dan) en die werken wel onmiddelijk
- jbsystems
- Lid
- Contacteer:
Heb zo het idee, dat bij velen de problemen bij de mempool ligt.
Als men nu eens de game log bestanden melden direct na de crash, zouden er al heel wat problemen verholpen zijn.
Als men nu eens de game log bestanden melden direct na de crash, zouden er al heel wat problemen verholpen zijn.

Mercedes-Benz Actros => Trucks you can trust
-
- Lid
mijn spel crashed niet, ik kan gewoon spelen op de originele map terwijl het eigenlijk de TSM map moet zijn.
- jbsystems
- Lid
- Contacteer:
Hugh, dat probleem is het eerste keer dat ik hoor.Tasmanian_Devils_Bro schreef:mijn spel crashed niet, ik kan gewoon spelen op de originele map terwijl het eigenlijk de TSM map moet zijn.
Je hebt deze mod toch wel aangevinkt bij je profiel?
Als je de game opstart zie je bij profiel wijzigen staan, klik daar eens op en check of de TSM mod aangevinkt is.

-
- Lid
Kan van deze map een torrent gemaakt worden of MediaFire? 50Kb/s is gewoon te sloom!!\
Van Noord-Afrika klopt btw niet helemaal, waar is de snelweg van Rabat naar Oujda? En de Algerijnse snelweg? Die gaat van Grens Marokko tot grens Tunisie
En het is btw ook niet alleen maar zand hé.
Van Noord-Afrika klopt btw niet helemaal, waar is de snelweg van Rabat naar Oujda? En de Algerijnse snelweg? Die gaat van Grens Marokko tot grens Tunisie
En het is btw ook niet alleen maar zand hé.

Moet ik voor de 2.0 versie een bepaalde patch hebben?
de nieuwste (1.3)Brykos schreef:Moet ik voor de 2.0 versie een bepaalde patch hebben?
-
- Lid
jbsystems schreef:Hugh, dat probleem is het eerste keer dat ik hoor.Tasmanian_Devils_Bro schreef:mijn spel crashed niet, ik kan gewoon spelen op de originele map terwijl het eigenlijk de TSM map moet zijn.
Je hebt deze mod toch wel aangevinkt bij je profiel?
Als je de game opstart zie je bij profiel wijzigen staan, klik daar eens op en check of de TSM mod aangevinkt is.
mod is aangevinkt, zelfs na wat spelen geen TSM map, weer een nieuwe game gestart en net hetzelfde?
Ik begrijp het ook niet meer
- jbsystems
- Lid
- Contacteer:
Dat is raar, hiermee kan ik je niet direct verder helpen.
Mss is deze aan het vechten met een andere mod? (al zal je dit wel getest hebben denk ik)
Mss is deze aan het vechten met een andere mod? (al zal je dit wel getest hebben denk ik)