Goedemorgen het is al een paar keer gezegd, waarom de map niet werkt. In jou geval het is een conflict in de mods, zie twee berichten naar boven voor de oplossing.Nathan schreef:Hey, ik heb een probleem met deze nieuwe mod; hij werkt niet bij mij. Als ik het wil spelen, komt ie op de pagina 'nieuw profiel aanmaken/doorgaan', daar valt het steeds uit. Hoe los ik dit op?
ETS 2 Europa Map.
- driverjan
- Lid
- Contacteer:
Re: ETS 2 Europa Map.
-
- Lid
Die screens van Griekenland zien er weer erg mooi uit.
Ga liever eerst naar spanje komt dat er nou ook in ?
En die lidl trailer park ziet er ook erg leuk uit hoppelijk kunnen jullie dat erin verwerken

En die lidl trailer park ziet er ook erg leuk uit hoppelijk kunnen jullie dat erin verwerken

Nou, het probleem is: ik heb geen andere mods in de map staandriverjan schreef:Goedemorgen het is al een paar keer gezegd, waarom de map niet werkt. In jou geval het is een conflict in de mods, zie twee berichten naar boven voor de oplossing.Nathan schreef:Hey, ik heb een probleem met deze nieuwe mod; hij werkt niet bij mij. Als ik het wil spelen, komt ie op de pagina 'nieuw profiel aanmaken/doorgaan', daar valt het steeds uit. Hoe los ik dit op?

Ik heb dat probleem altijd als ik een trailermod installeer die niet met ETS3 v3.1 werkt.
Weet je zeker dat de versie van de map die je hebt werkt met de versie van je spel?
Weet je zeker dat de versie van de map die je hebt werkt met de versie van je spel?
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
Daar ga ik toch vanuit zeker? Want versie 1.5 doet het wel gewoonBart schreef:Ik heb dat probleem altijd als ik een trailermod installeer die niet met ETS3 v3.1 werkt.

- driverjan
- Lid
- Contacteer:
Wel alle update's ed erop staan ?Nathan schreef:Nou, het probleem is: ik heb geen andere mods in de map staandriverjan schreef:Goedemorgen het is al een paar keer gezegd, waarom de map niet werkt. In jou geval het is een conflict in de mods, zie twee berichten naar boven voor de oplossing.Nathan schreef:Hey, ik heb een probleem met deze nieuwe mod; hij werkt niet bij mij. Als ik het wil spelen, komt ie op de pagina 'nieuw profiel aanmaken/doorgaan', daar valt het steeds uit. Hoe los ik dit op?
Morgen ff tsm map 2.0 uitproberen
En ik heb Zin in deel 3 van de tsm map want dan kunnen we naar Griekenland.
Kunnen we bosjes rode rozen gaan
En ik heb Zin in deel 3 van de tsm map want dan kunnen we naar Griekenland.
Kunnen we bosjes rode rozen gaan
Ja, tenminste de updates van SCS zelf, die download ik altijd meteen als er een komt.driverjan schreef:Wel alle update's ed erop staan ?Nathan schreef:
Nou, het probleem is: ik heb geen andere mods in de map staan
En je hebt een versie van de map die geschikt is voor 1.3?
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
Ja, kloptBart schreef:En je hebt een versie van de map die geschikt is voor 1.3?