[ VRAAG ] chrome en achterbumper

Problemen met het spel? Misschien kunnen wij u helpen!
Plaats reactie
krijn211
Lid
Lid

Re: [ VRAAG ] chrome en achterbumper

Bericht door krijn211 »

nu zit ik alleen nog met me chrome dat er niet uitziet is daar nog een mod voor ofzo ?
Bart
Lid
Lid

Bericht door Bart »

Dat zou aan je instellingen kunnen liggen, maar ook aan een andere mod die chrome textures vervangt.
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
LRT
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door LRT »

de chrome is bij mij een soort van carbon zwart. ni mooi dus. die velgen zijn afgrijzelijk en mijd ze als de pest. het is een goed begin voor een mod met heel leuke ideeen en onderdelen maar de afwerking kan een stuk beter.
als er mensen zich geroepen voelen ....
krijn211
Lid
Lid

Bericht door krijn211 »

met de de gewone ets snapte ik dat skinnen en modden nog wel maar nu ik een windows 8 pc heb en ets 2 lukt het allemaal niet echt meer
Bart
Lid
Lid

Bericht door Bart »

LRT schreef:de chrome is bij mij een soort van carbon zwart. ni mooi dus. die velgen zijn afgrijzelijk en mijd ze als de pest. het is een goed begin voor een mod met heel leuke ideeen en onderdelen maar de afwerking kan een stuk beter.
Ik heb het geprobeerd. Ik heb afgrijselijk lelijke dingen eruit gegooid, ik heb het steenkolenitaliaans naar fatsoenlijk Engels vertaald, ik heb tientallen niet werkende lampjes uit de mod werkend gemaakt, en ik werd alleen maar uitgemaakt voor een vuile dief zonder leven en respect voor modders. Dat was voor mij de druppel, ik waag mij er niet meer aan. ;)
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
LRT
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door LRT »

Bart schreef:
LRT schreef:de chrome is bij mij een soort van carbon zwart. ni mooi dus. die velgen zijn afgrijzelijk en mijd ze als de pest. het is een goed begin voor een mod met heel leuke ideeen en onderdelen maar de afwerking kan een stuk beter.
Ik heb het geprobeerd. Ik heb afgrijselijk lelijke dingen eruit gegooid, ik heb het steenkolenitaliaans naar fatsoenlijk Engels vertaald, ik heb tientallen niet werkende lampjes uit de mod werkend gemaakt, en ik werd alleen maar uitgemaakt voor een vuile dief zonder leven en respect voor modders. Dat was voor mij de druppel, ik waag mij er niet meer aan. ;)

als die "steenkoolitaliaan" dan al eens de internationale taal zou aannemen in plaats dat ik alles moet gaan zoeken wat rechts links of zwaailamp betekend zou ik het al leuker gevonden hebben. een feit ik had jouw mod ook staan en vond die al een stuk beter en duidelijker
Truckerthom
Lid
Lid

Bericht door Truckerthom »

zitten indd ook nog veel verberingen in, zoals bv zo´n achterbumper, zonder dat bepaalde chassis te moeten nemen e.d.
Michel29
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door Michel29 »

ik heb ook een keer z'n mod gehad weet alleen die mod niet meer,die lichtjes de zweefde gewoon in de lucht,tussen gril en lampje zat veel ruimte,dus ik waag me er niet meer aan af er moet er 1 zijn die wel goed werkt
jztrucking
Lid
Lid

Bericht door jztrucking »

Dat je chroom vertekend komt door je graphics... :thumbup:
Plaats reactie

Terug naar “Technische support / Bugs”