ETS 2 Europa Map.
Re: ETS 2 Europa Map.
Ik heb een klein probleem met Gyor, mij spel crasht wanneer ik hier in de buurt kom
Is Gyor er bij TSM v2.1 pas ingekomen?

Calzone er is een update om dit probleem in Hongarije te fixen, ga dus naar de site van TSM-team
-
- Lid
jojo Heb je daar een link van ik kan hem niet vinden.gr Janjojo schreef:Calzone er is een update om dit probleem in Hongarije te fixen, ga dus naar de site van TSM-team
"Onze lieve Heer heeft vreemde kostgangers."
"Da's niet erg. Maar de meesten hebben een rijbewijs en da's wél erg..."
1 minpuntje
in de map van afrika als je in woestijn rijd berg op, dan rij je niet harder dan 10km per uur dan knallen de auto's boven tegen je op en dan heb je forse schade en dat kost heel wat in de prijs, dat is slecht gemaakt
maar veder een top game.......
in de map van afrika als je in woestijn rijd berg op, dan rij je niet harder dan 10km per uur dan knallen de auto's boven tegen je op en dan heb je forse schade en dat kost heel wat in de prijs, dat is slecht gemaakt
maar veder een top game.......
- driverjan
- Lid
- Contacteer:
Net een pm gestuurd naar je.jalihaag schreef:jojo Heb je daar een link van ik kan hem niet vinden.gr Janjojo schreef:Calzone er is een update om dit probleem in Hongarije te fixen, ga dus naar de site van TSM-team
Ik heb hem wel gevonden, maar dan moet ik me aanmelden, dat zie ik niet zo zitten
Iemand die een losse link voor me heeft?

Sorry voor de dubbelpost!
Ik heb ondertussen de fix voor hongarije gedownload en ben Gyor ingekomen. Nu heb ik alleen hetzelfde probleem met Wroclaw..
Ik heb ondertussen de fix voor hongarije gedownload en ben Gyor ingekomen. Nu heb ik alleen hetzelfde probleem met Wroclaw..
-
- Lid
jojo en driverjan,Bedankt voor de snelle respons.gr Jandriverjan schreef:Net een pm gestuurd naar je.jalihaag schreef:jojo Heb je daar een link van ik kan hem niet vinden.gr Janjojo schreef:Calzone er is een update om dit probleem in Hongarije te fixen, ga dus naar de site van TSM-team
"Onze lieve Heer heeft vreemde kostgangers."
de eerste beelden van Griekenland.