Wat is daar mis mee? De sideskirts waar jij denk ik op doelt zijn optie.Sintclair schreef:Scania zit het nieuwste type er al wat ik wel mis is de juiste sideskirts maar voor uit.
Euro Truck Simulator 2
Re: Euro Truck Simulator 2
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
- henkiehenk
- Lid
alles gaat op elkaar lijken zo ook de trucksSintclair schreef:Scania zit het nieuwste type er al wat ik wel mis is de juiste sideskirts maar voor uit.
Daf is alleen de onderlijn aangepast omdat het chassis anders moest zijn voor de euro 6 motor hoeveel lijkt de daf cabine nog op de eerst xf meer dan 75% moet ook nog zeggen dat ze scania beetje achter na gaan alle truck merken behalve mercedes.
Pak de gril van scania allemaal lucht inlaten voor rijwind koeling die \____/ ongeveer zo lijken kijk bij de daf en volvo ook al. en persoonlijk vind ik de nieuwste volvo even wennen maar opzich geen verkeerd model.
Lucht weerstand en vermogen hebben alles te maken met de lucht dus ,,weerstand ,, koeling motor en turbo lucht ,,
dan kom je allemaal op het zelfde uit ,,de natuurwetten,,
de gunstigste die vinden alle knappe koppen van die merken wel ,,en dat is allemaal de zelfde uitkomst en vormen
over 10 jaar kan je uit een paar cabines kiezen en wat voor motor je wil een yenk (usa) een europeaan of aziaat

en dat alles om zo goedkoop mogenlijk het te maken ,,nu is alles al bijna samen onder de grote noemers van fabrikanten

Wat is VTC??? Ik zie alleen dat er niet over gepraat mag worden. Maar wat is het dan?
VTC -> Virtual Truck Company als je meer wilt weten PM me dan nu bot.
is wel een gril voor duiven he en soorte mensen dien te dicht kijken naar de voorkandhenkiehenk schreef:iceman schreef:de nieuwe volvo is echt wel mooi de fh 16 750 met grilmanoooh schreef:zou wel mooi zijn en dat dan de nieuwe volvo er ook in zit
http://www.iepvandermeer.nl/iepvanderme ... g-crop.jpg
wou dat iemand die wou modelen
Smaken verschillen ,,,
vind er niks mooi,s aan ,,net een vliegen mepper die gril

Beste ets fans hebben jullie ook nog steeds last dat glastrailers en containertrailers snel op de kant gaan
- scaniaforlive
- Lid
- Contacteer:
Ja en daarom rij ik er ook niet mee gewoon met koeltrailers of met zwaartransport 

--------------------------------
Loud Pipes Save Lives
My Sport Is Transport

Of je gaat gewoon remmen...
Remmen is tijd en benzine verspilling 

dat ga ik morge tegen mijn baas ook zeggen...Calzone schreef:Remmen is tijd en benzine verspilling