hallo,ik rijd graag met "manual"versnellingsbak. nu is mijn probleem dat scania 12+2 bakken heeft, ik heb een logitec g25 en kom tot de 12, maar de 13 en 14 ken ik nie vinden.,,
zet ik de bak op automaat dan fietst ie mooi door de versnellingen heen. mis ik een optie of moet ik mischien ergens wat veranderen zodat ik zelf alle gears kan selecteren met me g25?
alvast bedankt mvg hoek
[ GEEN BUG ] versnellingsbak vraag
Re: versnellingsbak vraag
Nou heb ik geen Scania dus ik weet niet of deze gearbox standaard is in het spel? Zou je me dat kunnen vertellen?
ja volgens mij wel maar dat is sinds de laatste patch,,voorheen was het gewoon een 12 speed,,nu zijn daar dus 2 gears bijgekomen
Ik had hier ook al een topic over gemaakt, de beide Scania bakken zijn nu inderdaad 14 speed, dus is er handmatig niet meer volledig te schakelen. Ik zelf rijd nu handmatig met een Opticruise Range-Splitter bak, waarbij de eerste en tweede versnelling zogeheten "Crawler gears" zijn. Vanaf de derde versnelling heb je weer de versnellingen zoals je die voor de patch ook had. Ik heb het Range-Splitter bestandje aangepast dat deze dus nu bij 3 begint i.p.v 1 en zo doorgaat tot 14. De eerste en tweede versnelling heb ik nu op een aparte shift gate zitten(die voor de tweede versnelling).
Als je wilt kan ik je het bestandje wel sturen, dan kun jij ook weer handgeschakeld rijden
Het kan alleen met de Range-Splitterbak, niet met een van de andere 
Als je wilt kan ik je het bestandje wel sturen, dan kun jij ook weer handgeschakeld rijden

Als je dat zou willen doen heel graag 

Check je PM, schakelschema zit er ook bij 

Thanks man
Wat mij betreft vraag/probleem opgelost

Dan kan er een slotje op

Topic gesloten Dit topic is nu gesloten, heb je nog vragen en/of wil je het graag weer geopend ![]() Stuur een bericht naar één van de admins/moderators o.v.v. reden van heropening en een ingesloten topic-link. |
Re: [ VRAAG ] versnellingsbak vraag
Ik heb het nog even gechecked. Alle standaard versnellingsbakken voor de Scania bestaan uit 12 versnellingen. De versnellingsbak die jullie gebruiken is dus een mod.
Gelukkig hebben jullie het al opgelost!
Gelukkig hebben jullie het al opgelost!