Google Earth?
Google Maps en dan rondkijken met dat poppetje?
ETS 2 Europa Map.
Re: ETS 2 Europa Map.

Ik vraag wat ideen voor de stad zelf ik kan hem niet precies namaken eh. Daarom wat ideen wat jullie er in zouden willen hebben.
het stukje nationale weg dat ook een stuk circuit is...rick728 schreef:Wie heeft wat ideen voor Le mans kwa omgeving? (Ga ik morgen aan beginnen)
De steden zijn toch allemaal zo'n beetje standaard wat betreft de diverse servicepunten, een hotel, een garage om te kopen, een uitzendburo en dergelijke? Okee, de layout van de straten is verschillend.
In de omgeving dan graag op de Route Nationales D147s, D314 en zeker de D323 verwijzingen naar het beroemde circuit de la Sarthe. (24 uur van Le Mans.)
In de omgeving dan graag op de Route Nationales D147s, D314 en zeker de D323 verwijzingen naar het beroemde circuit de la Sarthe. (24 uur van Le Mans.)

In Orleans zit geen tankstation, garage , etc... Alleen bedrijven.
Ja, daar noem je nogal een dorpje ook..... 

Jup, haha, daarom heb ik het ook klein gemaakt. In Le mans zal et wel komen. Maar indd ieder dorp is hetzelfde kwa omgeving niet marja.
- biochazard
- Lid
het lijkt mij wel leuk om wat 1 richtings wegen te zien is weer eens iets anders als dat mogelijk is natuurlijk
SCANIA \8/ THE BEST THERE IS
..........V..........
..........V..........
Ik zal ens probere maar volgens mij is dat niet mogelijk of ik moet het AI verkeer uitschakelen op dat gebied.
Ik denk dat hij bedoelt dat ie wat meer 1 baans weggetjes wilt zien, krappe straatjes waar je dan door heen moet manoeuvreren, een beetje zoals Scania Truck Driving Simulator had in het nieuwe gedeelte
Dat zou ik iig wel graag zien, beetje uitdaging maakt het spel ook wat leuker