Truck skinnen

Plaats reactie
Nickk96
Lid
Lid

Truck skinnen

Bericht door Nickk96 »

Ik wil graag mijn eigen skin maken dus ik heb DXTBMP en dan open ik de paintjob voor een Scania alleen als ik die open snap ik niet waar de deur zit of voorkant of achterkant. Kan iemand me helpen?

Mvg,

Nick
tommus3
Lid
Lid

Re: Truck skinnen

Bericht door tommus3 »

heb je al de templates gedownload?
Cix

Bericht door Cix »

Download hier de templates voor alle originele trucks van SCS: http://www.trucksimulators.nl/forum/vie ... 00&t=13177

Leg deze er even als laag overheen, teken je skin, en volg dan weer de handleiding skin maken.
Nickk96
Lid
Lid

Bericht door Nickk96 »

Cix schreef:Download hier de templates voor alle originele trucks van SCS: http://www.trucksimulators.nl/forum/vie ... 00&t=13177

Leg deze er even als laag overheen, teken je skin, en volg dan weer de handleiding skin maken.
Moet ik die erover heen leggen als ik hem heb geopend in paint? en hoe kan ik het best beginnen met een truck skinnen? Paintjob van het spel zelf of over een skin heen skinnen?
Cix

Bericht door Cix »

In Paint? Begin er niet aan... Het kan wel hoor, maar je kunt bijv, geen meerdere lagen aanmaken zoals in Photoshop (betaald), de templates dienen als een onderlegger en referentie. Verder ligt het eraan wat je wil skinnen, maar ik adviseer je lekker zelf te kliederen ipv skins aan te passen van SCS.

Succes!
Nickk96
Lid
Lid

Bericht door Nickk96 »

Cix schreef:In Paint? Begin er niet aan... Het kan wel hoor, maar je kunt bijv, geen meerdere lagen aanmaken zoals in Photoshop (betaald), de templates dienen als een onderlegger en referentie. Verder ligt het eraan wat je wil skinnen, maar ik adviseer je lekker zelf te kliederen ipv skins aan te passen van SCS.

Succes!
Dus als ik gewoon een eigen bedrijf skin kan ik beter over een skin heenskinnen in paint?
Plaats reactie

Terug naar “Skinnen”