Aha ja zie het aan je beroep.
Is dat ik nog een opleiding volg anders zat ik ook thuis
ETS 2 Europa Map.
- metooohl
- Lid
- Contacteer:
Re: ETS 2 Europa Map.
Een dag geen muziek, is een dag niet geleefd. Of je het nou zelf maak of alleen maar luister, dat is een bijzaak 

Wat is er in dit geval erg aan cheats gebruiken? Je wilt toch graag de nieuwe delen van de map zonder je progressie kwijt te raken? Oké, je hebt je gereden kilometers en aantal gereden vrachten er niet mee terug, maar als je gewoon net zoveel geld cheat dat je al je bedrijven, trucks en chauffeurs weer terug hebt en je XP weer op evenveel cheaten als dat het was, dan heb je er weinig mee verloren en gewonnen lijkt me zo.
-
- Lid
Ik speel nu liever zonder cheats, dat geeft me meer voldoening
En als ik de nieuwe steden wil kan ik niet anders dan herbeginnen, er zit niets anders op.
En als ik de nieuwe steden wil kan ik niet anders dan herbeginnen, er zit niets anders op.
- metooohl
- Lid
- Contacteer:
Je ben het gevoel krijt dat je zelf ik heb opgebouwd.Calzone schreef:Wat is er in dit geval erg aan cheats gebruiken? Je wilt toch graag de nieuwe delen van de map zonder je progressie kwijt te raken? Oké, je hebt je gereden kilometers en aantal gereden vrachten er niet mee terug, maar als je gewoon net zoveel geld cheat dat je al je bedrijven, trucks en chauffeurs weer terug hebt en je XP weer op evenveel cheaten als dat het was, dan heb je er weinig mee verloren en gewonnen lijkt me zo.
En laat dat nou net een groot deel van het spel zijn.......
Een dag geen muziek, is een dag niet geleefd. Of je het nou zelf maak of alleen maar luister, dat is een bijzaak 

Screentje's van Industrie gebied van Orleans.
W.I.P.

Orleans is bijna af aangezien het geen grote stad word.
De rest van het TSM team zal de omgeving verder afmaken.
W.I.P.

Orleans is bijna af aangezien het geen grote stad word.
De rest van het TSM team zal de omgeving verder afmaken.
Dus jij begint bij zo'n beetje level 40 weer opnieuw? Want na level 40 is er weinig meer op te bouwen, dan heb je zo'n beetje je maximaal aantal chauffeurs en trucks wel.metooohl schreef:Je ben het gevoel krijt dat je zelf ik heb opgebouwd.Calzone schreef:Wat is er in dit geval erg aan cheats gebruiken? Je wilt toch graag de nieuwe delen van de map zonder je progressie kwijt te raken? Oké, je hebt je gereden kilometers en aantal gereden vrachten er niet mee terug, maar als je gewoon net zoveel geld cheat dat je al je bedrijven, trucks en chauffeurs weer terug hebt en je XP weer op evenveel cheaten als dat het was, dan heb je er weinig mee verloren en gewonnen lijkt me zo.
En laat dat nou net een groot deel van het spel zijn.......
OT: Keep it up team TSM, ik heb veel lol van de huidige map en kan niet wachten op het volgende deel!

- metooohl
- Lid
- Contacteer:
Ben nu lvl 30
tegen die tijd zie ik het wel weer
tegen die tijd zie ik het wel weer

-
- Lid
Mooi dat Vliegveld in Rome
kan je daar dan ook laden en lossen ?

en zover ik weet was de heropstart enkel nodig biji de installatie van de nieuwe map. niet meer voor de updates. indien inderdaad we weer zouden moeten herbeginnen vliegt ie bij mij ook eruit
- henkiehenk
- Lid
Komt er in de steden waar je kan lossen of laden ook een tankstation ,,nu is er van alles ,,hotel,,garage,,vrachten,,werving kantoor ,,,truck dealers ,,maar ff tanken ,,nee dus en dat is wel jammer vind ik ,,kweet niet hoe anderen daar over denken