[ VRAAG ] boordcompulter daf
[ VRAAG ] boordcompulter daf
hallo ik had een vraagje of er meer mensen last van hebben dat de boordcompulter in de daf het niet doet dat je de snelheid de tempratuur en de versnelling in de cabine niet kan zien
- daftruck
- Lid
- Contacteer:
Re: boordcompulter daf
klopt ik heb hier ook last van

a JUMBO supermarkten driver
ACTIE IN DE TRANSPORT
kloten is dat hopen dat iemand een oplossing er voor heeftdaftruck schreef:klopt ik heb hier ook last van
Is er toevallig gebruik van mods? Probeer het dan eventjes zonder, wellicht lost het al je probleem op.
ik heb een ander interieur er in die witte gordijnen enzo en in het donker met dat rode licht maar volgens mij toen ik het spel kreeg heeft de boorcompulter het even gedaan volgens mij en toen ook niet meer dus mocht er iemand zijn die in plaats van alleen maar dingen van scania te maken mods wel mooi hoor maar een boordcompulter voor daf enzo maken mvg dafpowerCix schreef:Is er toevallig gebruik van mods? Probeer het dan eventjes zonder, wellicht lost het al je probleem op.
Net nog even getest, boordcomputer van m'n Dafje lijkt prima te werken hoor
Toch even je mods nakijken dus 

nou in ieder geval bedankt zal dan wel idd aan de mods liggen ik zal is kijken bedanktCalzone schreef:Net nog even getest, boordcomputer van m'n Dafje lijkt prima te werken hoorToch even je mods nakijken dus

- daftruck
- Lid
- Contacteer:
ik denk dat het ook aan je beeldscherm kan liggen als je een beter beeldscherm hebt zou dit ook mischien verholpen kunnen worden

a JUMBO supermarkten driver
ACTIE IN DE TRANSPORT